{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fikse lampeudtag og lave stikkontakt 1.500 kr.
  • Slået græs, fjernet ukrudt i et lille stenbedog kørt affald på lossepladsen. Pap og haveaffald 1.200 kr.
  • Rod opgravning 1.250 kr.
  • Ekstra hånd i haven 500 kr.
  • Disposal of cardboard boxers 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VVS - pris besøg?
  • #2   2. jun 2012 ah okey. skal kigge på vores kedel vi har ikke varmtvand og det står på display L2 ved ikke om det er gåer noget istykker eller det er noget anden

• #4   2. jun 2012 vi har manuel men der står ikke noget om den problem.

vi havde tidligere sammen problem og jeg slukkede kedel fra støm og tænder den igen og den blev væk og kedel begynder at virker. men idag jkeg prøvede det igen men det hjalp ikke,, den vil ikke starte at opvarme vand

• #6   3. jun 2012 hvor lang får man garanti /reklamation på kedel. jeg har tjekkede og vores kedel blev købt 20.09.2010 den er under 2 år gammel..

• #9   3. jun 2012 det står belø på gaskedel jeg tror der er købt hos dem nemlig de kan tjekke det selv.
    ... jeg vil prøve at tage kontakt til dem imorgen og høre hvad de siger.. måske de vil sige at den har 1 år garanti men i dansk lov har man 2 år reklamations ret..

det bliver jeg glad hvis de acceptere reklamationsret

• #11   4. jun 2012 jeg ringede til belø imorges og de sagde der er garanti stadig på kedel og de har sendt en vvs mand og han løst prøblem så det er dejlig smiley

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #13   4. jun 2012 hvad bestod fejlen så afså du selv kan løse det næste gang? hvad var der galt?

• #14   4. jun 2012 hej

min dør blev åbnet og de har ikke ringede til mig men de gik direkte til kedel og de løse den da jeg bæmerkede at varme vand er kommet så gik jeg i garage men de blev væk. kan se de har lavede noget med nogle kabler som ligger i kedel.. så ved ikke hvad det var fejl..

det er vigtigste at de har løst problem.. har garanti på kedel til septembar 2012

Kommentér på:
VVS - pris besøg?

Annonce