{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.608 visninger | Oprettet:

BoligGalleri.dk
BoligGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 24147 Emner: 19 Svar: 23

Respons på det nye BoligGalleri {{forumTopicSubject}}

Nu har vi været i luften med det nye design i en rum tid - og vi har fået masser af tilbagemeldinger fra brugerne - både positive kommentarer og konstruktiv kritik.

Vi kunne godt tænke os at tale nærmere om det nye design med nogle af jer brugere. Derfor søger vi brugere, der har lyst til at bruge en 5-10 minutter på en samtale om dette. Vi er interesseret i al feedback - både den positive og den kritiske.

Hvis du har lyst til at blive ringet op, for at tale om det nye design, så send dine oplysninger til os her:
http://www.boliggalleri.dk/faq

Er der nogle tidspunkter, hvor vi ikke kan træffe dig, så skriver i bare dette i beskeden.

Af de der kontakter os, vil vi vælge tilfældige ud, som vil blive ringet op.

Vi håber I vil hjælpe os.

Mvh.
BoligGalleri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Respons på det nye BoligGalleri
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   25. apr 2012 ...og vi håber selvfølgelig at de af Boliggalleris brugere som oplever problemer eller uhensigtsmæssigheder med anvendelsen af vores nye setup hjælper til med dette så vi sikre at det nye setup bliver så brugervenligt og optimalt som muligt.

Mvh. Anders

• Mac & Kiki .
    Mac & Kiki . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
    #2   26. apr 2012 I må som gerne ringe mig op, men det vil kun være brok over det nye "design"
    og kommer ikke på siden ret meget mere pga af samme, har brugt under 5min herinde de sidste 6 uger.. Håber ikke at de andre forums skal ødelægges på samme måde, så igen jeg vil spare penge ved det og have mere tid til andet

• #3   30. apr 2012 Jeg håber godt nok ikke, at det skal til at være standard, at der popper reklamer op, når man åbner siden. Alle de reklamer er for meget af det gode.

Designet er forvirrende og ikke til at finde ud af.

Siden er meget fejlbehæftet, og det lever bestemt ikke op til det gamle design.

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 30
    #4   30. apr 2012 Jeg er ny bruger herinde - dog har jeg været på bil, mc, rc, scooter og baboom i mange år.

Og det er meget uoverskueligt her, hvilket gør at jeg ikke vil bruge siden. Det alt for anstrængende og se på. Håber ikke det ryger videre til de andre gallerier.

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #5   1. maj 2012 Hej alle

Det kommer videre til de øvrige galleri - no doubt. Så det er super vigtigt at vi er med til at hjælpe med at påpege de problemer og fejl I finder eller de ting som kunne gøres smartere....så kom gerne frem med Jeres konstruktive ideer så vi kan få siden forbedret.

mvh. Anders

• #6   1. maj 2012 Ja, det er forfærdeligt, at det kommer på alle gallerier, jeg gruer allerede for det.

• #7   1. maj 2012 jeg er holdt op med at bruge de gallerier med det "nye" design.. Hvis de andre også "Hoppper" på den idé. Så er det slut med Bazoom´s gallerier..
    Det er uoverskueligt og bare jævnt træls at anvende.

Det er en OM´er!!

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #8   1. maj 2012 Jeg har lagt mærke til, at det tager meget længere tid, at komme ind, end det nogensinde har gjort før.....
    Også selvom oprettelsen er mere end god.
    Det må jo så være fordi, der kun er få brugere logget ind, af dem der selv har oprettet en bolig.

• #9   1. maj 2012 Det er uoverskueligt.....

• #11   1. maj 2012 Jeg har altid undret mig over hvorfor man ændre på noget der fungere godt?

Men hvis jeg skal komme med min mening, så er hele layoutet - eller hvad det nu hedder - alt alt for fersk i farverne. Det flyder ud i hinanden og gør det uoverskueligt.
    Der mangler nogle kontrast farver til at skille tingene ad, og gøre det mere overskueligt. Det her er som at se på en blegfed dansker, der har taget sol i Hvide Sande...

Reklamerne må man vel leve med, eller også må man blokere for dem, hvis man syntes det er for overvældende. Der findes da heldigvis programmer til at blokere for dem.

• Nina P
    Nina P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 94
    #12   2. maj 2012 jeg bryder mig ikke om det overhoved.. denne gang er første gang jeg er på siden det kom.... ku bedre lide det før... sytes i øvrigt heller ikke det ser pænere ud end før... men det nok bare mig...

• #13   2. maj 2012 Jeg er så småt ved at vænne mig til det, men syntes det er mere besværligt at finde rundt på end det gamle.
    Før var det nemmere at komme retur til egen konto, og skifte mellem de forskellige grupper, jeg er medlem af - man kunne klikke på mine grupper.... Der er mange flere klik, og det bliver man træt af.

• #14   2. maj 2012 Besværligt, uoverskuligt, og så har man som bruger ingen slet min bruger knap , så man er bundefanget herinde !

• #15   2. maj 2012 Du har ret i, det er besværligt og uoverskueligt, men din "Slet min bruger kanp" finder du ved at klikke på Min konto, vælger Mine oplysninger i menuen til venstre - nederst til højre på din oplysnnger, kan du slette profilen .....
    Men du VOVER på at gøre det smiley

• #16   3. maj 2012 Smydi; Hihi ,- fundet , den har ikke været der hele tiden smiley

• #17   3. maj 2012 Nej selvfølgelig har den ikke det *host*...

• #18   3. maj 2012 Haha, de har den ikke , flere har efterlyst den .....NÅ !!

• #19   3. maj 2012 Smydi: Kan du uddybe, hvordan det er blevet sværere at skifte mellem de grupper, du er medlem af? På "Min konto" finder du et punkt, der hedder mine grupper - hvordan fungerer det anderledes i forhold til det gamle design? Er det også i forbindelse med grupper, at du oplever mere "klikkeri"? smiley

• #20   3. maj 2012 kikker ikke så tit her ind, mangler den gl. overskuelighed,
    Det nye er og bliver rod, kan ikke forstå at man ændre noget der funge, til noget som bare er grimt og besværligt. ;o(

• #21   3. maj 2012 Admin - det kan jeg da godt prøve smiley Jeg skal ikke udelukke, at det er manglende øvelse og jeg ikke syntes det er så nemt at finde rundt....

Man SKAL jo klikke på min konto, og klikke på grupper, hver gang man vil skifte gruppe - hvis man ikke har et rødt tal ved siden af "Beskeder" - før kunne man bare klikke på mine grupper. Man skal også klikke på det rød tal, for at se hvilke beskeder man har - før kunne man hurtigt se om det var annoncer, beskeder, nye indlæg i grupper eller hændelser i tråde man deltog i ......
    Jeg syntes bare jeg klikker meget rundt, inden jeg finder det jeg skal bruge smiley

Og når jeg nu har fat i Admins opmærksomhed smiley så har jeg gentagne gange efterspurgt en kategori i Marked, der hedder senge. Hvis man vil sælge/købe en seng - så skal den under tilbehør ! (?)

• #22   3. maj 2012 Det er den her linie jeg savner:

<b>Nye hændelser | Beskeder (0) | Mine grupper | Min side | Min konto | Log ud </b>

• #23   3. maj 2012 Men det er fedt vi har fået gule smilies, og jeg syntes også layoutet i fora er mere læsevenligt smiley

• #24   3. maj 2012 Smydi : Tak for den nærmere forklaring smiley Og vi er glade for at høre, at du kan lide de nye smileys smiley
    Mht. nye kategorier, så har vi den på vores liste, men vi kan ikke sige noget om, hvornår kategorien bliver tilføjet desværre.

• #25   3. maj 2012 Glæder mig lidt til at se når det kommer på bilgalleriet.....

Er du gal der blir rammaskrig hehe

• #26   4. maj 2012 Det samme på hundegalleri - måske derfor de har valgt at introducere det her og et par af de andre "mindre" gallerier, så de kan få udryddet evt. "børnesygdomme" smiley

Kommentér på:
Respons på det nye BoligGalleri

Annonce