{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Karin
Karin Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
14. jun 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950

Skal BG kun bruges til køb og salg? {{forumTopicSubject}}

Det ene hus efter det andet, der ligger til at skulle bydes velkommen, er lavet som en salgs-annonce.
Det er sgu ved at være træls!
Envidere er det heller ikke tilladt............
Det var nu ikke med det formål, jeg oprettede mig i sin tid, for at sidde og se på sagls-annoncer........
Men at her i stedet, kom mange seriøse brugere, for at vise sin bolig.
Her er 4532 brugere, og kun 340 oprettede boliger.

Så jeg ved ikke om mange af jer, der sidder og opretter, profilen som salgs-annonce, har misforstået brugen af BG?
Selvfølgelig skal der også være køb og salg.
Så mon ikke der er brug for flere ha´er til at være på, og ikke kun én, det er bare ikk nok.



Kommentarer på:  Skal BG kun bruges til køb og salg?
  • #1   17. nov 2008 og jeg har 3 boliger oprettet..

  • #2   17. nov 2008 En stemme fra mig, gør at de enten er optaget eller afvist fra boliggalleri.dk, så jeg holder mig lidt i baggrunden med at stemme boligerne ind, hvis i ønsker det kan jeg godt godkende/afvise på boligerne, men synes vi bør bruge det velkomst system, som nu engang er her.

    Men kan godt give dig ret i at mange prøver at oprette boligere som er til salg.


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #3   17. nov 2008 Ja men det er da også rigtig, at man helst skal overlade det til brugerne.
    Jeg afventer, og håber at mange flere herinde, vil være mere kritiske, med hensyn til godkende/afvise.
    Og i håb om at folk vil ta det mere seriøst, og oprette dét, som det er beregnet til.
    Lad os se om det ikke kunne blive bedre.




Kommentér på:
Skal BG kun bruges til køb og salg?

Annonce