{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

helle p
helle p
Tilmeldt:
10. jul 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87

regler på bg {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen og allerførst godt nytår til alle smiley

jeg skal lige høre ang reglerne herinde så jeg ikke gør noget forkert smiley

hvis man vil oprette sin bolig herinde, så står der at det ska lvære ens egen.. vil det sige at man skal EJE den eller skal man bare selv bo der? altså jeg bor jo til leje, må jeg så oprette min bolig herinde eller må jeg kun lave et fotoalbum med en ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler på bg
  • #1   1. jan 2011 Jeg bor i den lejlighed jeg har oprettet, min kæreste står som lejer, og en der hedder Henrik ejer den smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #2   1. jan 2011 du må gerne oprette din lejebolig -

  • helle p
    helle p Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #3   1. jan 2011 ok takker smiley jeg forstod bare at man sku eje den... nåh med det var da dejligt smiley

  • #4   2. jan 2011 Bare du bor der så er det vel fint. De fleste boliger her inde ejer folk nok heller ikke selv. Ikke 100 % smiley

  • #5   2. jan 2011 du må kun oprette den adresse hvor du bor, MEDMINDRE du ejer flere ejendomme, dog så må du ikke rigtig offentliggøre billede fra andres private adresse, hvis de fx er lejere

  • #6   2. jan 2011 Det som nogengange giver lidt irritationer er, når der er nogle som har et værelse på en stor ejendom.
    Så opretter de hele ejendommen, selvom at de kun har et værelse hvor de bor og har rettigheder over.

    Det kan godt give lidt ballade, da forældrenes bemyndigelse ikke er med i overvejelserne på at boligen bliver oprettet.
    Derfor kan forældrene melde dette site, hvis der sker tyveri osv, da boligen jo bliver udstillet uden at forældrene har givet lov.
    Sitet her giver så skylden videre, til den som egentlig kun skulle have oprettet et værelse.

    DERFOR...Har man rettigheder over et hus som man enten har købt, eller lejet, så opretter man bare.
    Har man rettigheder over et værelse, i et stort hus. Så opretter man KUN værelset.
    Har man rettigheder over en lejlighed, så opretter man lejligheden.

    Det er egentlig ganske enkelt, men der er mange "ungpiger" inde fra hestegalleri, som bare opretter deres forældres ejendom herinde, for at vise den til deres "hestegalleri-venner".
    Men de har kun rettigheder til at oprette et værelse i deres profil, og ikke en hel ejendom.

    Hver gang man prøver at forklare dette for en 14årig, så kommer der altid en masse ballade herinde, da nogle er ligeglade med hvem der opretter hvad, bare der bliver oprettet en masse huse/lejligheder.

    Så jah... du må gerne oprette dit hus herinde, da det er dig som har rettigheder over huset, og det er dine ting som huset er fyldt op med.


  • #7   2. jan 2011 Selvf. må man oprette sin bolig herinde uanset om man bor til leje eller bor der gratis eller ejer den, der er lidt problemer med jantelov herinde, det handler da om at få så mange fede huse/bygninger herind som muligt og ikke lige hvem der ejer hvad...

    Hvis nogen "børn" opretter noget herinde som deres forældre ikke vil have så skal de sgu se at opdraget deres børn i brug af nettet det er sgu ikke boliggalleri.dk der gør noget galt.


  • #8   2. jan 2011 Jeg tror nu ikke jeg som forældre ville sagsøge bg for at mit barn poster en bolig her :S

    Der ville jeg tage en snak med barnet (Nu er mit barn så slet ikke gammel nok til at bruge computeren til andet end at hamre på, men i teorien ville jeg ikke sagsøge BG for noget mit barn har gjort)


  • #9   2. jan 2011 Altså forstået på den måde, at man opretter hva man har rettigheder over.

    Man opretter jo hellere ikke et helt hotel, fordi at man har et enkelt værelse der.
    Eller man opretter jo hellere ikke en hel boligblok med billeder af alle lejlighederne, bare fordi at man selv har EN lejlighed.


  • #10   2. jan 2011 Kan da være ligemeget om man tar et billede af den boligblok man bor i.

    Hvis man kun må ta billeder af det man selv ejer så har du vist lige et par billeder du skal ha slettet Jubas. Med mindre du også ejer naboens hus smiley


Kommentér på:
regler på bg

Annonce