{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.211 visninger | Oprettet:

Møllarver {{forumTopicSubject}}

ARGH! Så sidder man stille og roligt i sit køkken og fedter med noget på køkkenbordet da man hører et ´let "dunk", kigger over, og så kravler der dælme et lille møgdyr rundt på mit køkkenbord...

Efter lidt research på google, og en ganske forgæves jagt efter flere i gemmerne, kigger jeg op i loftet (hvorfor gør man altid det til sidst?) og ser flere af dem - ikke ret mange med rimelig afstamd imellem. Vi har haft ret mange møl på det sidste så jeg slår lige "møllarver" på på google, og hey presto, det ligner temmeligt godt.

Nå, men mit spørgsmål er så... Kan jeg tage dem med støvsugeren, eller risikerer jeg blot at de kommer kravlende ud senere hen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møllarver
  • tommy c
    tommy c Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #1   17. sep 2010 sug dem med støvsugeren og smid posen i brænde ovnen bagefter smiley

• #2   17. sep 2010 Tjek.. Men det må blive containeren i stedet. Min lejlighed er ikke udstyret med sådan noget fancy noget smiley

Jeg har i øvrigt også smidt AL mel ud.. Ved nærmere eftersyn var der faktisk flere der.

Adr...

Nå, men tusind tak for rådet smiley

• #3   17. sep 2010 Du skal lige checke alle dine skabe med "tørvarer" altså fødevarer såsom hvaregryn, mel, rasp m.m. hvis du ikke har det i tætsluttende bøtter/glas.....

• #4   17. sep 2010 Det er ikke sikkert de kommer fra dine gemmer - de kan komme igennem rørgennemføringer m.m.

http://www.skadedyrseksperten.dk/skadedyr213/

I min grønne ungdom, boede jeg ude i betto ghettoen i Brøndby Strand og havde samme problem - de kom fra én af nabolejlighederne.....

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #5   18. sep 2010 Har selv haft samme problem.. Kom dog fra overboen.. Dem slipper du desværre ikke sådan lige af med smiley

har sat en møl fanger op, nu har jeg ikke set, eller fanget nogen de sidste 4 mdr. Men nu er det os snart et år siden det startede.

• #6   19. sep 2010 Det så "heldigvis" ud til at komme herindefra - og nu er alt smidt ud.. Så håber jeg bare at det holder ved.

Jeg må hellere advare mine naboer.

• #7   19. sep 2010 Du skal have fat i en skadedyrsbekæmper, som kan sprøjte for de sataner, så du er sikker på de er HELT væk.....

• #8   19. sep 2010 Dette er muligvis et dumt spørgsmål, og jeg indrømmer blankt at det baseres i høj grad på optimisme og nærighed.. Men er det ikke mest ved tøj-spisende møl at der skal eksperter på?

Hvis ikke, er der nogen der har en idé om hvad det koster?

• #9   19. sep 2010 Aner det ikke....

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #10   19. sep 2010 Vi havde ikke eksperter på.. forsvandt stille og roligt efter 3-4 mdr. men kommer der eksperter på og sprøjter, går det jo en del hurtigere med at få dem væk.

• #11   19. sep 2010 OK. Jeg vil prøve at se det lidt an.

• #12   20. sep 2010 da jeg boede hjemme i boligblok oplevede vi 2 gange(på nok 8år) de klamme dyr i alle vores skabe FØJ.. min mor smed simpelthen alt mad halløj ud hvor der var mistanke om de kunne være i og tog alt ud af hele køkkenet og gjorde hoved rent med ajax over alt i alle kroge også og de kom ikke igen der ..

Det plejer ikke være nødvendigt med skadedyrsbekæmpelse for dem der er i mad.. det mere dem i tøj.. de kan være umulige selv at slippe af med desværre..

Kommentér på:
Møllarver

Annonce