{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.444 visninger | Oprettet:

solgt eller gratis?? {{forumTopicSubject}}

Vi satte vores hus til salg for 2½ år siden og har fornyeligt smidt den luddovne ejendomsmægler på porten.
Da vi underskrev den aftale med at de skulle sælge vores hus, kørte de stadigvæk med det koncept der hed "solgt eller gratis".
Den aftale vi underskrev var gyldig i 6 mdr. Nu har vi så her fået en ekstra regning på 400kr til nogle oplysninger de har hentet ved kommunen, det hentede de i sep. 2008, altså inden for de 6 mdr. hvor aftalen galt.

Hvordan dælen kan det så være at vi nu får den regning fra dem?? så gælder det jo ikke alligevel det der solgt eller gratis.
Jeg kunne forstå det hvis vi havde lavet en ny aftale efter de 6 mdr, hvor i der stod at det ikke var solgt eller gratis.
men da vi ikke har fornyet nogle aftaler, kan jeg ikke få det til at passe.

Er der nogen der kan forklare mig det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  solgt eller gratis??
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   9. aug 2010 Hej Anja.

    Uden at vide det, så kan det være fordi at der i aftalen står at den ikke inkluderer indhentning af oplysninger fra kommunen/tingbog men at disse omkostninger kommer på uanset salg eller ej....tjeck aftalen igennem.

    Hvis der intet står om dette må du kontakte ejendomsmægleren, de ved det givetvis bedre end os smiley

    Mvh. ANders


  • #2   9. aug 2010 Ja det ved jeg godt, men det var også bare lige for at høre om i andre ikke vil mene det, når der nu stod solgt eller gratis.

    Men tak alligevel. må vidst kigge det igennem igen.


  • kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #3   10. aug 2010 vi havde vores tilsalg i ca. 10 måneder også med solgt eller gratis. i vores kontrakt stod at vi skulle betale ca. 1400 var det vist. for nogle ting om huset så blev solgt eller ej.

    dog har vi aldrig fået den regning, måske fordi mægleren godt ved at hun har fejlet ret voldsomt med vores hus så det ikke blev solgt.


Kommentér på:
solgt eller gratis??

Annonce