{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Opsætning af jordvarme {{forumTopicSubject}}

Hej går lidt med hus drømme og enlig er ideen at finde et renoverings projekt jeg selv kan gå at hygge med da jeg selv har modet viljen og evnerne til et sådan projekt, og går i den forbindelse og overvejer en masse forskellige ting og lige for tiden er det opvarmning jeg tænker på og er enlig blevet lidt lun på jordvarme da det i min optik er voldsomt genialt, og evt. Kombineret med solceller tæt på gratis varme..

Men nu til den enlige spørgsmål må man i et renoverings projekt af et hus fra ex. 1950-60 stykker opsætte en brugt jordvarme anlæg fra 2012-13-14 stykker eller må det kun opsættes en gang ?
Vh jannich


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsætning af jordvarme
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   18. maj 2017 Det er der vist ikke nogen regler om.....det er nok ikke så ofte at man opgraver et jordvarmeanlæg for at flytte det men har svært ved at se hvorfor der lovgivningsmæssigt skulle være noget der forhindrer dette

  • #2   18. maj 2017 Det ville også kun være selve "fyret" det er et familie medlem der har fået et større anlæg og jeg kan købe det gamle der er 3 år til en fornuftig penge og så selv få gravet nye slager ned smiley

Kommentér på:
Opsætning af jordvarme

Annonce