{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.186 visninger | Oprettet:

Café i Nordsjælland sælges/forpagtes {{forumTopicSubject}}

Hej



Jeg har en Café i Frederiksværk i Nordsjælland ved navn Café Stalden.

Jeg har desværre så dårlig ryg nu at jeg ikke selv kan passe den og jeg har ikke noget ordenlig personale jeg tør overlade den til, så jeg håber der var en kok eller en med god erfaring som vil drive den vidre som sin egen virksomhed...

Du kan enten købe den kontant for 995.000 kr. finanseret med 200.000 kr i udbetaling er prisen 1.250.000 kr. eller ved forpagtning er prisen 30.000 kr pr måned incl husleje. med 3 mdr i indskud plus løbende måned. det vil sige 90.000 kr i indskud og 30.000 kr for første måned. ergo 120.000 kr. Forpagtning kan løbe lige så længe du selv ønsker og betaler de 30.000 kr om måneden.

Caféen er på ca 65-70 kvm. der er cirka 40 kvm spiseplads med plads til ca 30 spisende gæster. der er også udeservering med plads til ca 28 foran og ca 24 bagved... Der er 3 toiletter og et dejlig lille køkken... Lagerrum er der både flere frysere og køleskabe...

Menukort består hovedsagligt af smørrebrød, spydstegte grill kyllinger, salater, sandwich og lettere danske retter...

Menu kortet kan godt ændres ved forpagtning men ikke noget med pizza og den slags... men vi har før haft succes om aftenen med at lave store bøffer og den slags...

før havde vi åben fra 09.00 til 21.00 om aftenen... men nu hvor jeg ikke kan arbejde så meget mere er åbningstiden kun 08.00 til 16.00...



kontakt mig på cafestalden@yahoo.dk vis du er intresseret....

kan ses på http://www.restaurationssalg.dk/


mvh

X


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Café i Nordsjælland sælges/forpagtes
  • Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 102
    #1   13. jul 2008 Havde jeg ikke boet i den anden ende af landet...............sååååå:-)
    Ser ihbertfald rigtig fin og hyggelig ud:-)


  • mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
    #2   13. jul 2008 har vidst nok spist smørrebrød derfra engang.

  • #3   13. jul 2008 ja vi laver rigtig godt smørrebrød... i skal være velkomne... den ligger lige på netto´s p-plads

  • #4   14. jul 2008 hvordan er omsætning og overskud og sådan som det ser ud pt??
    kan man se noget regnskab på den ???
    hvad er overskudsgrad, forrentning af egenkapital og soliditetsgrad vil gerne have tal for seneste 4-5 år hvornår er den blevet stratet ??



  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #5   14. jul 2008 lau L

    Det er sådan nogle spørgsmål man kontakter sælger/forpagter privat om, og ikke spørg offentligt om smiley


  • #6   14. jul 2008 mon ikke det er noget alle gerne vil have og regnskaber er jo offentlige og kan køøbes på skat, men han kan jo svare privat hvis han ikke vil skrive nøgletal her.

  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #7   14. jul 2008 Tjoh.. men så kan man købe dem, ja. Eller kontakte ham på en seriøs måde. Men er da helt okay hvis folk vil smide sin forretnings nøgletal op sådan et sted her, til offentlig skue smiley

  • #8   14. jul 2008 Du kan ikke komme til at se regnskaber for 4-5 tilbage da jeg kun har haft den lidt over 1 år... tidligere ejer omsatte for ca. 1.5 mill om året...
    Jeg overtog en forretning som var kørt total i sænk og så satte jeg det hele i stand og havde lukket 3 måneder sidste år imens jeg satte det i stand. så sidste år var der et underskud på 165.000 kr med en omsætning på lige under 500.000 fra juni til december...
    Men i år kommer vi til at ligge på et sted mellem 1.1 og 1.2 mill og den er støt stigende...
    Men pga mit helbred har jeg været nød til at sætte min åbningstid ned fra kl 21 om aftenen til kl 16... så en¨ny ejer vil kunne øge omsætningen markant ved at udvige åbningstiden til kl 20-21 igen...


  • #9   14. jul 2008 hvor mange ansatte er der?

  • #10   14. jul 2008 lige pt er der en kok ansat 80 timer om måneden til at afhjælpe mig... men det er ikke en man behøver have ansat vis man selv kan klare opgaven...

  • #11   14. jul 2008 vi startede op med at være 2 som købte den men den ene er faldet fra pga private årsager så derfor har jeg selv kørt det med en ansats hjælp ind til nu... *Men jeg er for nogen år siden blevet erklæret indvalid med min ryg og nu er den altså helt færdig så det er kun derfor jeg sælger eller bortforpagter den... ellers havde jeg kørt vidre da den nu er på vej op i omsætning...

  • #12   14. jul 2008 jeg hopper fra hvis det skulle være noget for mig skulle den drives uden egen arbejdskraft er kok men har et andet sted jeg passer.



  • #13   14. jul 2008 så kan du jo bare ansætte en til at drive den... ham som jeg har ansat nu kan du jo bare spørge om han vil forsætte og så gå over på fuldtid... han har ikke noge arbejde ved siden af så det vil han sikkert godt... og han bor under 100 meter fra forretningen...

Kommentér på:
Café i Nordsjælland sælges/forpagtes

Annonce