{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.290 visninger | Oprettet:

Byggeri igang..MANGE råd søges {{forumTopicSubject}}

Hey There;)
Nu er sommeren kommet huset skal gøres færdig.

Mangler hjælp og forslag til følgende.

Rundt om huset er der ca 20 mursted der skal skæres ud sættes nye. Ca pris?

Jeg har en væg mellem bryggers og køkken skal fjernes, laves stort køkken med ny gulv,lofter, helt nyt køkken..
Nogle forslag til gulvvalg til køkken? Samt hvis i kender kørende tilbud på godt køkken pt?

Garageloft med flænger minde rom noget halm lignende plader med fugt,skal ud og nye på,samt spartele væggene og male. i alt 28 m2

begge indgangsdøre skal skiftes til hvide indbrudsikre døre..nogle forslag?

Har du/i brugbare info til noget af det eller hele og evt selv lige haft renovering minde rom nævnte skriv gerne.

Mvh Ibo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byggeri igang..MANGE råd søges
  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #1   11. apr 2012 Der er kun én rigtig mulighed for at få svar for de ting; Kontakt de lokale håndværkere! Alt afhænger af hvor sultne de er for at tjene penge i dit område, og ikke mindst - et hav af andre ting også.

    Du vil få et væld af forskellige svar, og ingen af dem vil ramme rigtigt.

    Grib knoglen, og ring rundt.


  • #2   12. apr 2012 ang indbrudssikre døre, så er de fleste nye døre ret indbrudssikre... hvis de er monteret korrekt... 3 punktslås selvfølgelig.. men mindst lige så vigtigt er at få sat opkoldsning bagved samtlige hængsler og låse i begge sider af døren, så karmen ikke kan presses væk fra selve døren så låsene ikke har indgreb.. mange håndværkere springer dette over da det åbenbart er for tidskrævende. men med 100% korrekt montage kommer man langt. mener det var primo som have en konkurrence på byggerimesse som gik ud på at man skulle bryde en dør op med et koben, og så kunne man vinde et eller andet.. og der var ingen af de hårdt kæmpende håndværkere der formåede dette mens jeg kiggede på. overvej samtidig at få nøglelås på begge sider af døren, da tyve derved ikke bare kan smadre ruden og låse den op indefra

  • #3   13. apr 2012 Martin...super info,mange tak

  • Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 12
    #4   13. apr 2012 jeg vil lige sige at selv om man har gjort alt det du skriver kan tyvene komme ind,jeg taler af erfaring,døren kan sagtens brydes op uden de store problemer,rationel laver yderdøre som er meget indbruds sikre,har selv en nu.

  • #5   13. apr 2012 Søren A ja alt kan brydes op. men hvis man sikre sig at gøre det så besværligt som muligt, så kommer man langt, ved den montage jeg har beskrevet kan tyven ikke bare "liste" en dør op uden at nogen hører det
    har selv skiftet en hel del døre som har været udsat for indbrud, de fleste gange har det været meget nemt for tyven, pga "forkert montage, ret ofte ses det at folk bare skummer døre og vinduer fast, og så er det uhyggeligt nemt at presse dør og karm så meget fra hinanden med et koben at låsene ikke længere har indgreb

    men ja der findes da tyve som kan bryde ind i bankbokse osv og slippe afsted med det, men den "normale" tyv som benytter sig af kobben kan man godt gardere sig ret godt imod ved at tænke sig om.
    en anden ting er at fravælge alm træ døre og trævinduer, da glaslisterne tager 20 sek at tage af og pille ruden ud (har selv taget tid.. og det var endda hvor glaslisterne skulle bruges igen efter glasskifte) hvor fx træ alu hvor aluen er "klipset" på trækarmen er meget vanskelig at afmontere

    men hvis jeg var tyv og kom til et hus som var godt sikret på disse måder, tja så valgte jeg nok nabohuset med gamle trævinduer og døre istedet


Kommentér på:
Byggeri igang..MANGE råd søges

Annonce