{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer/hjælp til indretning af hus
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   25. nov 2011 Overskrift rettet ifølge Boliggalleris brugerbetingelser

    God weekend

    Mvh. Anders


  • #2   27. nov 2011 det er jo ikke nemt at komme med gode ideer, når du ikke har ulejliget dig med at skrive hvilken stil du kan li'.
    Men jeg syntes man skal fjerne de dødssyge 20'er vinduer og døre, og sætte sprossevinduer og bondehusdøre i, så de kommer til at svare til husets oprindelige stil. Men ellers vil jeg mene at i skal holde jer til lyse faver, og trægulve, når der er så lavt til loftet.
    Et køkken fra Køkkensnedkeren - i denne stil http://www.koekkensnedkeren.dk/index.asp?Mode=Galleri&Type=Koekken&PageID=MaletFF-1 - ville passe perfekt ind i et hus som dette


  • Jeanet  R
    Jeanet R Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #3   28. nov 2011 Tak Smydi smiley

    Jeg har med vilje ikke skrevet nogen bestemt stil, da vi er ret åbne for forslag og ikke på forhånd vil lægge os fast på en stil.

    Men gode ideer du er kommet med smiley


  • #4   28. nov 2011 Velbekomme - også kulle der jo ikke stå 20'er vinduer men 70'er vinduer.

    Jeg syntes jo, at man skal restaurere et hus som dette, med respekt for husets oprindelse. Det kan sagtens gøres, så det stadig bliver moderne og lækkert. Huset har sikkert haft dannebrogs- eller sprossevinduer oprindeligt.
    Nu er Køkkensnedkeren rasende dyrt, det var mere for at komme med et forslag til stilen - jeg syntes f.eks. ikke at et højglanskøkken hører til i sådan et hus, men det er jo helt klart en smagssag.

    Fedt sted i øvrigt - og efterhånden er der ikke mange af dem tilbage, i den stand, hvor man selv kan sætte sit præg på det. Det fleste er blevet renoveret.....


Kommentér på:
Ideer/hjælp til indretning af hus

Annonce