{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til elevationsseng
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #1   22. nov 2011 hvad mener du ? idemøbler , jysk , din møbethandler etc . er det sådan du mener ?

• #2   22. nov 2011 Jeg har lige købt fra ikea.. Fordi de er de absolut eneste der har gidet vejlede mig bare en smule.. Ingen har turd åbne munden fordi jeg er handicappet. Ikea har sgu ikke haft problemer med at sige hvordan normen er for at ligge på en madres, men at jeg i mit tilfælde ikke går ind under normen (derfor har jeg også elevation)

• #3   22. nov 2011 Hvilken bund har du fået, 28 lameller eller 42, trådløs eller med ledning.

Jeg ville gå ide møbler /jysk/ ikea og se på en samlet pakke.

Vi har fra ide møbler bund madras og topmadrasse.
    Men jeg var med en bekendt i jysk og se på seng til hende og det var bestemt et besøg værd og vejledningen var bestemt ikke noget i vejen med.

Madras og top madras er alfa og omega.

• #4   22. nov 2011 Det jeg mente var om man kan købe madrassen til sengen bare? Og hvis man kan, hvor henne så?
    Jer der har købt det hele samlet - hvad gav I for det?

• #6   22. nov 2011 Selvfølgelig kan man købe madrasser alene.

Nu er senge jo noget man skal tilbringe meget tid i, så vi gik egentligt efter et tilbud hos ide møbler men endte med at købe senge for næsten 19000,-
    to bunde med 42 lameller, trådløs fjernbetjening, 2 vendbare madrasser latex på den ene side og helseskum på den anden, og 2 topmadrasser med helseskum.

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #7   22. nov 2011 gjorde faktisk det samme som Anne , og endte på ca det samme smiley
    men set i bakspejlet synes jeg faktisk ikke jeg bruger elevationen ret meget , så overvejer bare at købe boxmadresser næste gang.

• #8   22. nov 2011 PS: jeg bruger min elevation rigtig meget, læser hver aften, der er det lækkert at kunne hæve hoved gæret, hviler tit hvor det er lækkert at kunne hæve fod enden.. Elsker min elevation seng.

• #9   22. nov 2011 Tak for jeres svar. smiley Det hjalp meget..

• #10   23. nov 2011 Vi har givet lige under 10,000.- i ikea. 2 madresser, en topmadres, stel og 2 elevationsbunde.

I mit tilfælde ville jysk, delfin senge, drømmeland, ide møbler, dalsbolighus, taastrup senge og to andre ikke vejlede os. Ikea gentofte ville og Ikea Taastrup gjorde også..

Og for første gang i 1 1/2 år, sov jeg tungt og trygt i nat. Ingen smerter. Jeg lå så godt at jeg overvejede meget meget meget kraftigt at blive liggende istedet for at tage i skole..
    Håber at jeg kan gentag successen igen i nat (om 5 min) og være smertefri igen når jeg vågner.

Vil lige indskyde at det ikke er fordi jeg er vildt fan af ikea, men nogle ting funker for mig smiley

• #11   23. nov 2011 Min bekendte gav vist omkring de 5 tusinde, for en komplet elevations seng i jysk..men de fås billigere.

• Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #12   7. jan 2012 Hejsa

Jeg har købt elevationsseng online hos boboonline.dk - rigtig god kvalitet til små penge. Mener også de sælger løse madrasser til elevationsenge. tjek her. http://boboonline.dk/category/madrasser-elevationssenge-25/

vh antikmand

Kommentér på:
Hjælp til elevationsseng

Annonce