4.619 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til elevationsseng {{forumTopicSubject}}
Jeg har overvejet at købe en elevationsseng, har fået et godt tilbud på selve bunden af sengen, så mangler nu madrassen. Hvor finder man en madras dertil - er der nogle der kan hjælpe mig med det?
jan 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 13 Svar: 60
dec 2010
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 427
Jeg ville gå ide møbler /jysk/ ikea og se på en samlet pakke.
Vi har fra ide møbler bund madras og topmadrasse.
Men jeg var med en bekendt i jysk og se på seng til hende og det var bestemt et besøg værd og vejledningen var bestemt ikke noget i vejen med.
Madras og top madras er alfa og omega.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 10
Jer der har købt det hele samlet - hvad gav I for det?
dec 2010
Nu er senge jo noget man skal tilbringe meget tid i, så vi gik egentligt efter et tilbud hos ide møbler men endte med at købe senge for næsten 19000,-
to bunde med 42 lameller, trådløs fjernbetjening, 2 vendbare madrasser latex på den ene side og helseskum på den anden, og 2 topmadrasser med helseskum.
jan 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
men set i bakspejlet synes jeg faktisk ikke jeg bruger elevationen ret meget , så overvejer bare at købe boxmadresser næste gang.
dec 2010
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 10
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 13 Svar: 60
I mit tilfælde ville jysk, delfin senge, drømmeland, ide møbler, dalsbolighus, taastrup senge og to andre ikke vejlede os. Ikea gentofte ville og Ikea Taastrup gjorde også..
Og for første gang i 1 1/2 år, sov jeg tungt og trygt i nat. Ingen smerter. Jeg lå så godt at jeg overvejede meget meget meget kraftigt at blive liggende istedet for at tage i skole..
Håber at jeg kan gentag successen igen i nat (om 5 min) og være smertefri igen når jeg vågner.
Vil lige indskyde at det ikke er fordi jeg er vildt fan af ikea, men nogle ting funker for mig
dec 2010
dec 2010
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har købt elevationsseng online hos boboonline.dk - rigtig god kvalitet til små penge. Mener også de sælger løse madrasser til elevationsenge. tjek her. http://boboonline.dk/category/madrasser-elevationssenge-25/
vh antikmand
Hjælp til elevationsseng