{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.842 visninger | Oprettet:

Melissa D
Melissa D
Tilmeldt:
17. nov 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

hjælp til opfriskning af kedelig stue {{forumTopicSubject}}

Hej. Min kæreste og jeg bor i en 2 værelses lejlighed på omkring 60 kvm. Problemet er vores stue, det som om vi ikke rigtig har kunne "falde på plads" i den. Den er upersonlig og kedelig og afspejler slet ikke os.
Men de personlige ting skal nok komme af sig selv, problemet er valg af møbler.

Stuen er ca. 25 kvm, så den er ikke vildt stor! Væggene er hvide og gulvtæppet er lysegrå.
Vi har 2 vægge der er ret rå og specielle, man kan se det er mursten, der er malet hvide, synes de er ret fede og vil gerne udnytte stilen i det. Skal have købt et tv møbel, sofabord og svævehylder, spørgsmålet er så bare hvilke materialer der ville gøre sig pænt?

kunne også godt bruge nogle råd til hvordan man bedst muligt udnytter kvadratmeterne i vores lille stue smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til opfriskning af kedelig stue
  • #2   21. nov 2011 Enig mht. billeder og hvilken stil /ting fortrækker du ?

  • #3   21. nov 2011 Uhhhhh, jeg elsker bare indretning, og ville ønske at jeg havde 'et råt lærred' som det lyder som om jeres stue er smiley

    Er i øvrigt enig med Fru Larsen og Marianne: opret din bolig eller lav et fotoalbum - også med de andre rum i din bolig, så vi kan se hvilken stil du er.

    Ligeledes, hvad er dit budget - både 'her og nu' og 'på sigt'.


  • Melissa D
    Melissa D Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   21. nov 2011 uha. billeder smiley det kommer når jeg får ryddet op, lige nu er det hele et stor rod, fordi jeg har fået fjernet et skrivebord fra stuen hvor der stod en del ting i.

    Hmm.. Hvilken stil jeg er til. min kæreste er sådan meget til "new yorker" stilen, og det er jeg egentlig også. men jeg er også vild med vilde farver. Kunne godt tænke mig sådan lidt at når folk kom ind i mit hjem at de sådan lidt "wow, hvad fanden skete der lige der"


  • Melissa D
    Melissa D Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   21. nov 2011 af tv borde har jeg tænkt noget a la de her:
    http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40105340/
    (link fjernet)

    ja budgettet er desværre ikke det helt vilde, sådan er det jo når man er på SU smiley

    tænkte også på om det ville se dumt ud med sortbrune hylder, hvis resten af møblerne er hvide og undtagen sofaen der er meget mørkebrun?


  • #6   21. nov 2011 Af de to muligheder du har sat link ind på, ville jeg vælge Ikea's lack møbel. Men jeg ville det i hvidt eller samme farve som de sortbrune hylder du nævner, for at få 'en rød tråd' smiley

Kommentér på:
hjælp til opfriskning af kedelig stue

Annonce