{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.432 visninger | Oprettet:

Christina A
Christina A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ægget kopi møbel {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkik efter ægget. Så vidt jeg har forstået kan man ikke købe kopi møbler i Danmark. Er det ikke rigtigt?
Man kan købe i England. Her han jeg fundet en dansk/engelsk butik der har stolen til 6000 kr.
(link fjernet)

Er der nogle der har erfaring med Replica design? Er der andre butikker hvor man kan købe den billigere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ægget kopi møbel
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #1   10. feb 2011 gå ind og søg på tv programmet rabatten , de har lavet en udsendelse om det engang .

• Christina A
    Christina A Tilmeldt:
    feb 2011

#2   10. feb 2011 Super.. Jeg går igang med at lede.

• #3   10. feb 2011 du må gerne købe kopimøbler i udlandet, men du må ikke sælge den i danmark, det er strafbart

så du må gerne købe stolen, hvis den er til dig selv, men når du ikke goder have den længere, så SKAL den destrueres

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   10. feb 2011 Hej Christina

Lidt Off-topic i forhold til din forespørgsel men bare til info for dig og øvrige brugere.

Vi er tidligere blevet kontaktet af advokater for møbelfabrikanter her på Boliggalleri, idet deres rettigheder bliver krænket når kopivarer af deres møbler bliver sat til salg via vores Marked. Af samme årsag bliver annoncer i forummet om salg af kopivarer slettet i henhold til gældende lovgivning.

Mvh. Anders

• #5   10. feb 2011 Også off topic - men kunne godt tænke mig at vide: Hvad er det fede ved at have en kopi ?

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #6   10. feb 2011 * Smydi *

Hvad er det fede ved at et par designere og direktører vrider sig i hænderne, over at folk har betalt 20 gange prisen af hvad det har kostet at fremstille møblet?! smiley

Det er jo en debat uden ende. Nogen er til mærkevarer, andre er ligeglade, men vil måske gerne have noget tilsvarende og er ligeglad med mærket, men kigger på prisen. Sådan er vi - 7-9-13 - allesammen forskellige smiley

• #7   10. feb 2011 Mark B - det var nu ikke for at starte en større diskussion eller være provokerende. Jeg forstår det bare ikke :o)
    Nu ved jeg ikke noget om de replikamøbler - men f.eks. ure, der kan man jo tydeligt se, hvis det er kopier..... Kan man også det når det er møbler ?

Du har helt ret - vi er (heldigvis) forskellige, og jeg har det selv sådan, at enten har jeg en "ægte" vare, eller også undværer jeg :o)

Jeg fik engang en kopitaske forærende, for at have hjulpet nogle bekendte - og blev ærlig talt fornærmet, for jeg er bare ikke til kopier + værdien af tasken, stod slet ikke mål med den opgave jeg havde udført..... De havde sparet adskillige tusinde kr. og tasken kostede få hundrede, og var en elendig kopi.

• Christina A
    Christina A Tilmeldt:
    feb 2011

#8   10. feb 2011 For mig er det fede ved et kopi møbel prisen.
    Selvfølgelig vil jeg hellere have originalen.

Mht at sælge, så skal den selvfølgelig ikke sælges igen.

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#9   10. feb 2011 * Smydi *

Det er i mine øjne at være materialistisk. Om det er en kopi eller en original (såfremt loven tillader kopi'en naturligvis!) er da komplet ligegyldigt, hvis den kan opfylde hovedformålet, nemlig at folk kan sidde i den? Hvorfor så gå op i, hvem der har lavet skidtet?!

Det er netop det der p.t. er flertallet af danskernes problem - At man stadig vil leve som "de rige og kendte", og forsøge at efterligne deres stil, til trods for at man måske er en ganske almindelig ingeniør, lærer eller helt 3.

En kopi kan være lige så god, dårlig eller endda bedre end en original. Forskellen er folkene der sidder bag ved, og tjener kassen på mærkevarerne smiley

Med hensyn til det job du fik en kopi-taske for, har det jo intet med sagen hér at gøre. Sagen er at du ikke har aftalt din betaling ordentlig fra starten af, med det resultat at du senere bliver skuffet fordi du selv har - undskyld udtrykket - ikke aftalt din løn ordentlig = dummet dig.

For dem har kopitasken måske betydet mere, end den gør for dig. Og så vil jeg kalde dig den frække, nemlig ved ikke at respektere dette.

Husk at det vigtigste i livet er dit helbred og menneskerne omkring dig - alt det andet er sekundært! smiley

• #10   10. feb 2011 Mark B - <i>Det er netop det der p.t. er flertallet af danskernes problem - At man stadig vil leve som "de rige og kendte", og forsøge at efterligne deres stil, til trods for at man måske er en ganske almindelig ingeniør, lærer eller helt 3. </i> Det er præcis det jeg ikke forstår :o))))

Jeg har nu ikke dummet mig - mht. til min oplevelse med en tarvelig kopitaske, der findes jo også gode kopier. Jeg havde sagt hvad jeg skulle have for opgaven, det accepterede de, men de valgte ikke give mig det aftalte. Fordi de er vilde med kopier, er det jo ikke ensbetydende alle andre også er. Så jeg syntes da ikke du kan tillade dig, at konkludere at jeg var fræk, fordi jeg blev muggen over de ikke holdt sig til det aftalte !

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#11   10. feb 2011 * Smydi *

Der er ikke så meget at diskutere. Hvis det ikke levede op til det aftalte, kunne du jo blot have brokket dig til dem. Men helt ærligt. Den debat her, har jo intet at gøre med selve debatten i tråden her! Så stop nu.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #12   10. feb 2011 Stor forskel

En kopi taske eller ur for den sags skyld er ulovlig i ALLE lande og straffes med store bøder ved indførelse i landet.
    Her bruges firmaets navn jo ex: Rolex el. Gucci hvilket jo altid er ulovlligt.

Ved køb af kopi møbler bruges Frirtz Hansen's navn jo ikke, her er det blot desingerens design (Arne Jacobsen) der efterlignes. Og i England er patentlovgivningen således at 25 år efter designet er lavet må det kopiers. I danmark gælder patentet indtil 75år efter designeren er død.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#13   10. feb 2011 For at svare på dit oprindelige spørgsmål er der stor forskel på firmaerne der sælger kopierne. Nogle er rigtig gode og andre ligner lort.

Brug "trust pilot" og lign sider til at danne dig et overblik over hvem der levere en lækker vare til tiden. Pris og kvalitet tror jeg også hænger lidt sammen. F.eks svinger en Barcalona stol fra ca 3500 - 10.000 Den til 10.000 kommer fra Italien og produceres på en fabrik der tidligere havde licens til orginalen. En til 3500 som min kammerat har, er grim. Hynden er lavet alt for tyk i forhold til orginalen, og falsningerne på stel er lavet dårligt.

• tommy c
    tommy c Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #14   10. feb 2011 (link fjernet)

• #15   10. feb 2011 min erfaring siger at en ægte vare bestemt ikke behøver at være bedre eller have flottere finish. fx har jeg et sæt argon 7011 højtalere som er flottere lavet en b&o`s beolab 6000 om de så lyder bedre er jo en smags sag..

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#16   10. feb 2011 Nu er din Argon højtaler jo langt fra en kopi af beolab. Men Hifi Klubben var ved at skide i bukserne da B&O pudsede deres advokater på dem, så de solgte straks lageret ud og stoppede produktionen.

• #17   10. feb 2011 T B det er jeg skam godt klar over! men finishen er bedre på argons 7011 end beolab 6000 som man kan sige minder meget om hinanden! for det andet kunne b&o heller ikke gøre en skid ved det alligevel da de ikke bære samme navn eller design!

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#18   11. feb 2011 Nu har jeg slettet min bolig, men modellen Hifi Klubben træk retur har jeg selv, den har stof på hele fronten hvor din model er produceret efterfølgende med stof på ca 2/3 af søjlen smiley

Men du har ret, jeg vurdere også at Hifi Klubben ville have vundet.

Mine og (dine) søjler er helt runde - B&O's er koniske og så skiller foden sig ud.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 72
    #19   11. feb 2011 hvis du ikke har råd til den ægte... så lad dog for faen være...

da pinligt at eje kopier!

se her allesammen hvad jeg IKKE har råd til....!

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#20   11. feb 2011 jens s

Jeg har endnu ingen kopier og massere ægte design, Panton, Eames og Arne Jacobsen.

Men jeg overvejer alvorligt at købe et kopi æg og 2 barcalona stole, kvaliteten skal bare være i orden.
    Jeg er ikke snobbet og køber ikke for at prale - Får vi en kopi vil jeg stolt fortælle at det er en flot kopi købt til 1/4 del af prisen.

Kun snobber med lavt selværd har det ægte for at vise det frem. Vi andre med fødderne på jorden køber efter hvad vi synes er flot, brugbart og inden for budgettets rammer.

Men jeg erkender at kopi møbler er en diskution med mange meninger.
    Søger du inde på dette fora kan du se at jeg for bare små 2 år siden havde en anden mening, men min holdning har lige så stille ændret sig :o) Heldigvis, for nu har jeg råd til at bruge 20tkr på 2 stole vi ellers først ville få mange år senere.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#21   11. feb 2011 jamen hvorfor købe en kopi? når man køber en kopi er det jo fordi man kan li designet og ikke fordi den er god at sidde i.... man kan jo få mange andre der er mindst lige så gode at sidde i hvis ikke bedre til samme pris som en kopi.....

jeg vil aldrig eje en kopi selvom jeg ikke har råd til originalen... for det er sgu lidt fesent i min verden!

om det er pral eller ej der er grunden til at folk køber en dyr svane... tja det er op til dem!

jeg har ikke råd til en svane... og kunne aldrig drømme om at købe en kopi... så hellere undvære!

lidt det samme som når masserne kommer på ferie i tyrkiet og hamstre bjorn borg underbukser... det er sgu da lidt fesent at drøne rundt i kopi underbukser... for man køber dem jo fordi de sidder godt og ikke pga. mærket... eller..................

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#22   11. feb 2011 Citat Jens S
    "når man køber en kopi er det jo fordi man kan li designet "
    KORREKT det ville være dumt andet

"ikke fordi den er god at sidde i."
    FORKERET Designet tiltaler i 1. omgang men du køber ikke en meget dyr stol hvis du ikke sidder godt i den

"man kan jo få mange andre der er mindst lige så gode at sidde i hvis ikke bedre til samme pris som en kopi"
    MÅSKE - Men glem ikke at designer som Jacobsen og Ægteparret Eames lå rigtig mange timer i at lave en stol der også havde en super sidekomfort. Mange flere timer end der ligges i Ikeas kinaimport

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#23   11. feb 2011 jens S

I min verden, er der på det område 3 typer mennesker. Dem som køber efter funktionalitet/comfort. Dem som køber efter pris/comfort og sidst men ikke mindst, dem som blot køber for at få opfyldt et ego behov (Maslows behovspyramide, hvis jeg husker rigtigt:-/ ).

Hvis du godt kan lide at sidde i stolen, synes godt om den, og ikke kan købe den fordi du ikke har råd, er det naturligvis én ting. Men kan jeg få netop samme stol, for 1/6 del af prisen, magen til, så er det kun folk der skal have plejet sit ego, der vælger at gå efter originalen til 6 x prisen.

Det er en smagssag hvad man er til, men i en tid hvor ingen ved hvad deres penge reelt set er værd om blot nogle få år, så må jeg erkende at jeg synes det er dumt at betale for meget for sådan noget.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#24   11. feb 2011 det handler da ikke om ego at købe en original... det handler ganske simpelt om at en kopi er en kopi og en original er en original!

når man ikke har råd til den originale men gerne vil have den så finder folk altid på alle mulige undskyldninger for hvorfor de købte kopien... og det skal altid lyde som om de faktisk var pisse kloge da de købte kopien....!

det er som folk der har afdragsfrie lån....

de er skide smarte!!!!

for de har afdragsfrie lån så de hurtigere kan betale det dyre lån af i banken... SE det er jo smart!

eller... nå nej... du er på røven og skulle låne alle mulige steder for at få det til at hænge sammen bla. til en dyr rente... så NEJ det er ikke smart!

folk kan gøre som de vil... men lad nu være med at fremstille jer selv som skide smarte når i vælger kopien.... i køber kun kopien fordi i ikke har råd til originalen og havde i råd så købte i også originalen... men ikke ret mange vil indrømme det...!

• #25   11. feb 2011 Det er da lidt svagt at købe en kopi, når man ikke har råd til den ægte vare. Svarer til at sætte Ferrari mærker på Skoda´en = Latterligt.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#26   11. feb 2011 Severin

Meget intelligent sammeligning og konklusion.

Må hellere udpensle at det var ironi, da jeg ellers er bange for du ikke vil forstå det smiley

• #27   11. feb 2011 Det var nu også en generel kommentar til debatten, og ikke blot til dig.

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#28   11. feb 2011 jens S

Det vil så være din mening, men faktum'et er et andet, uanset hvad du kalder det eller hvordan du drejer det smiley

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#29   11. feb 2011 En kopi stol er jo ikke en stol fra Ikea med et Fritz Hansen logo

Så havde du læst hele debatten skulle din kommentar være sådan her:

Svare til at sætte skoda mærke på en bil der ligner og kører som en Ferrari men i virkeligheden er lavet af skoda. Der er stor forskel.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#30   11. feb 2011 mark b... ha ha kan godt li du kalder det faktum.... fjols!

du alene vide......!

men sådan er det jo når man gerne vil flotte sig med ting man ikke har råd til... lad mig gætte du har også en golf 5-6 stykker på guleplader eller lignende...? du er jo skide smart når du sådan kan droppe et par sæder og få en fed slæde så meget billigere....

eller... rettere du ville gerne prale med den fede vogn du ikke har råd til....

men det er så typisk en diskussion det her... folk vil ikke indrømme at der er en given ting de ikke har råd til.-... de vil bare virke smarte i en fart!

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#31   11. feb 2011 Er vi ikke enige om, at behovet er at sidde ned? Det kan du i en stol til 5 kr. fra din lokale Genbrugsstation - eller en "ægget stol" til 20.000 kr.

Behovet kan dækkes af begge ovenstående stole - Forskellen er ego'et. Har man behov for at folk bemærker én på særlig vis, vælger folk den dyre designer stol. Er man fløjtende ligeglad med andres meninger, vælger flertallet stolen til 5 kr. fra Genbrugsstationen.

Ovenstående eksempel kan drages over på Severin H's "kommentar til debatten" - Spørgsmålet er, om det vitterligt er svagt at købe en Skoda, eller det er tegn på dårlig selvtillid at købe en Ferrari :-))

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#32   11. feb 2011 jens S

Nej, jeg har faktisk en gammel, rød kassevogn fra 92 med 287.000 km på tælleren - Mit behov om at blive transporteret fra A til B er opfyldt, og bilen er billig i drift, modsat en nyere bil. Jeg prioritere at leve livet, dvs. at opleve ting. Jeg er egentlig ligeglad med hvordan folk ser på mig. Det er summen af mine handlinger, der tæller.

Tak skal du ha' jens - jeg kan da godt se hvem "fjolset" er nu ;~))

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#33   11. feb 2011 mark b... jo lige netop... behovet er at sidde ned... man kan så købe den ægte fordi man synes designet er fedt og mærket betyder også en del...

eller man kan være en fattigrøv og påstå at man bare vil sidde ned og købe en kopi....!

• #34   11. feb 2011 Det er lidt fattigrøvens vinkel, at man må have dårligt selvtillid hvis man køber en Ferrari smiley
    Der er intet ondt ved en Skoda, ligeledes heller ikke ved alle de billige Ikea,brug og smid væk ting.

Jeg er sikker på at hvis Skoda lavede en Ferrari kopi, så skulle de nok også komme til at bøde for det. Desværre gør det samme sig ikke gældende ved møbler.

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#35   11. feb 2011 Kan du overhovedet læse?

Jeg skriver:
    Kun snobber med lavt selværd har det ægte for at vise det frem.

Du er da en snop hvis du køber en Ferrari KUN for at vise den frem, jeg skriver ikke man ikke må købe en Ferrari fordi det er en røvfed bil, men hvis man køber møbler KUN for at vise dem frem, så har man da et problem, det må du da være enig i.

Jeg har som tidligere skrevet selv stuen fuld af ægte design, men det er fordi JEG synes det er fedt, ikke for at vise det til venner og familie.

• Allan O
    Allan O Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #36   11. feb 2011 Jeg siger køb bare,,, jeg havde tænkt at købe PH koglen i alu ved voga.com og har også set den live, den er super flot og godt lavet, da jeg er vild med dette design har jeg kun 2 muligheder ,1 at vente i 5 år og købe orginalen ,eller 2 købe idag. på sigt kan det da være at man får råd og lyst til at for den orginale....

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#37   11. feb 2011 TB man køber kun ægte mærkevarer for at vise dem frem.... og det er derfor kopier er så meget til grin!

når man køber kopier udstiller man kun hvad man gerne vil have men som man ikke har råd til...!

• T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

#38   11. feb 2011 Jeg er meget uenig. Jeg holder sjællent (læs aldrig) åbent hus. Vores er købt fordi jeg interressere mig for det, fordi jeg synes det er fedt og flot, og fordi funktionaliteten er i top.

Jeg er næppe den eneste i danmark (eller verden) der har det sådan.

Hver sin mening, men lad være at generallisere for alles vejne.
    Din mening kan du have, som jeg har min. Men du har næppe indsigt til at kunne ytre det du skriver i ovenstående link. Det vidne for mig som snæversynethed når du på alles vejne konstatere, man er til grin, at alle kun køber for at.. og at alle der køber kopier ikke har råd til ægte.

Jeg konstatere "Jens" - Et barn man ikke kan nå smiley

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#39   11. feb 2011 T B

Jeg må tilslutte mig. Det er absolut at være snævertsynet, og kalde folk der vælger en kopi for fattigrøve. Så har man hvert fald ingen handelsevner, for man evner ikke at sætte sig ind i købernes sted.

jens S

Jeg kan kun konstatere, at du ikke forstår en brik af hvorfor du selv vælger originalen, frem for en evt. lige så god (eller bedre!?) kopi.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#40   11. feb 2011 mark en af de største grunde til at man køber originalt er for at vise hvad man har råd til.... og køber man kopi´er er det for at vise hvad man har råd til og hvor smart man er... men egentligt er man bare til grin...!

• E J
    E J Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 59
    #41   11. feb 2011 nu lød spørgsmålet jo også bare..

Er der nogle der har erfaring med Replica design? Er der andre butikker hvor man kan købe den billigere.

syntes vi skal holde os til hendes spørgsmål, og hvis der skal diskuteres om hvorvidt det er fedt eller ej med KOPI vare starte en anden tråd.

har ikke selv efaringer med kopi vare.

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#42   12. feb 2011 jens S

Det er vi slet ikke uenige om. Men du køber det stadig kun fordi du har brug for at styrke dit ego og dermed må have dårlig selvtillid hvis man er nød til at bruge materialistiske ting for at slå din værdi fast smiley

• Troels .
    Troels . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #43   12. feb 2011 Tror ikke jens s har noget design overhovedet. argumenterne taler for lav uddannelse, ingen penge, små sko og tendens til at være en brokrøv.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#44   12. feb 2011 Troels går ikke op i design så der har du ret...!

men har intet imod at folk køber ægte!

damen har da lidt af hvert... corona og eames... ægte selvfølgelig!

• Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #45   13. feb 2011 Christina A jeg har bestilt to stole hos http://www.voga.com, du skal bare være opmærksom på at det tager 12 - 14 uger for du får dem

• #46   24. feb 2011 Man burde jo støtte designeren for hans arbejde.

Der er ingen, der bryder sig om at arbejde gratis (Jo, jeg er godt klar over, at der er et mindretal, der gør velgørenhedsarbejde, fuld respekt for det, men de skal jo faktisk også leve).

Ak, ja, han tager måske overpris for det. Men den der har evnerne fortjener vel også lidt ekstra. En læge går jo heller ikke til 200kr i timen.

PS: Min udtagelse er måske lidt dobbelt moralsk, da jeg ikke selv overholder første linje på andre punker! smiley

Just my 2 cents.

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

#47   24. feb 2011 Christopher P

Nu er de økonomisk lukrative fede tider absolut ved at være til ende - Tror du så at flertallet af folk stadig vil fokusere på om stolen er lavet af Arne Jacobsen eller Poul Møbelsnedker Frederiksen?

Det er ok at der er folk som designer nogle fede ting. Men de skal ikke blive millionærer på at designe 10 ting og så leve et liv i sus og dus. Der skal mere til at imponere folk fremover - og heldigvis for det! smiley

Måske man skulle bestille et par kopi'er - Ej, så hellere en tur i Ikea, der absolut også har udmærkede ting smiley

• #48   24. feb 2011 Jeg ved godt, at det ikke kan sammenlignes 100%, da opfindelser og design i sig selv er to forskellige ting. Han opfandt ikke stolene i helhed. Men han har opfundet disse designs.

Hvorfor skal opfindere af andre ting, så leve i sus og dus bare fordi, at de f.eks. har opfundet den dybe tallerken eller opfundet møtrikken.

Hvis man ikke vil betale "opfinderen" for hans geniale (smagssag) design, så findes der 1 milliard andre designs at vælge imellem til 1/10 måske 1/20 af prisen.

PS: Jeg gider ikke starte en diskussion, vi kan blive ved, og som som jeg sagde fra start, så er jeg nok lidt dobbelt moralsk med det jeg siger i andre sammenhæng smiley

Og vi kan hurtig blive enige om, at Ikea har flotte ting.
    Mit tv-møbel er f.eks. en Ikea reol, jeg har modificeret lidt :b

Kommentér på:
Ægget kopi møbel

Annonce