{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

Valg af spisebords-lampe {{forumTopicSubject}}

hvilken farve skal jeg vælge

http://remodelista.com/posts/lighting-verner-panton-vp-globe

http://www.casanovafurniture.dk/shop/verner-panton-globe-568p.html

den skal være ovet mit spisebord, det ser dog lidt anderledes ud nu. Men kan ikke finde ud af hvad der skal være for en farve lampe jeg skal ha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ordne trådløse lyskontakter / IHC anlæg 700 kr.
  • Pasning af gårdhave/indkørsel 600 kr.
  • Vinduespudsning af ca. 58 m² bolig 500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Hænge tre lamper op 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af spisebords-lampe
  • *T *
    *T * Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #1   31. aug 2010 Jeg ville vælge den første..

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 72
    #2   31. aug 2010 de der dyre moderne designer lamper... ligner lort og jeg ser det tit som værende en fattig der gerne vil se rig ud...... så derfor ville jeg vælge en ganske almindelig lampe til en pris der kan betales og så bruge de penge et af de andre 50 steder man altid kan bruge lidt penge....:)

• #3   31. aug 2010 sikke da et flabet svar jens, jeg betegner bestemt ikke mig selv som fattig. Hvis man ikke har mange penge og gerne vil fremstår som en der har mange penge så køber man brugt eller kopier - så syntes det er noget mystisk noget at komme med.

Men nu står jeg og har mulighed for at få denne foræret og kan ikke helt finde ud af om det skal være den hvide eller den farvet. Jeg syntes den er super flot og anderledes, det er en smagssag om man kan lide ting eller ej. Der er helt sikket flere ting i dit hjem og vil finde yderst ræderlige, men nu har du så valgt ikke at skrive noget som helst om dig selv eller vise dit hjem, så kan slet ikke bruge din kommentar til noget som helst.

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#4   31. aug 2010 det er helt op til dig... jeg har bare den indstilling at tingene skal passe sammen... og en lampe til 8-10.000 i dit hjem... den passer bare ikke ind der.... ej heller i mit:)

• #5   31. aug 2010 hihi du er da bare pis misundelig smiley

• jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

#6   31. aug 2010 ja det er jeg... skal jeg nu prale med vores corana stol? som jeg ikke synes hører til her... men det gør min kæreste...

• #9   1. sep 2010 Jens den er også suuuper fed den stol, jeg har selv været ude at se på den, da jeg også skal have nye sofaer og nyt sofabord, så kunne jeg jo finde noget som passede sammen. Men tror det bliver svanen og så en fin sofa, men det er stadig på tegnebrættet, kan ikke helt finde ud af hvad det skal være endnu. Gider heller ikek at have noget som er for almindeligt :O)

Jeppe tror også det bliver den hvide - men skal det så være 40 eller 50? tror 50 bliver for stor, tror du ik? Jeg skal ud og se på dem idag, uuuh er sååå spændt, så må vi se hvad jeg kommer hjem med :O)

Bo - jah du har nok ret, blå og rød er ikke farver som jeg vil have ind i hjemmet som en dominerende farve, faktisk kan jeg ikke ret godt lide de to farver i hjemmet. - holder mig til den lyse lampe så :O)

• * Pia *
    * Pia * Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   1. sep 2010 Jeg ville også vælge den hvide.
    Den passer ind til alt - også hvis I skulle vælge andre farver på et andet tidspunkt

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #11   2. sep 2010 Jeg ville helt sikkert vælge den med lidt farve......Det er jio ikke voldsom dominerende farver.
    Præsis for at få lidt kulør ind i stuen. Jeg syntes med den hvide, bliver det for fersk.

Kommentér på:
Valg af spisebords-lampe

Annonce