{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.754 visninger | Oprettet:

Mosaik fliser/males? {{forumTopicSubject}}

hej kloge hoveder...

vil lige høre om der er nogen herinde der ved om man kan male mosaikfliser, som er lagt som gulv i et badeværelse??

Grunden til jeg spørger, er fordi huset som for købte for nogle år siden, er meget ridset i stenene, og mange af dem er helt blegnet, og det er slet ikke pænt mere.
Nu er jeg bare træt af at kigge på dem, og så tænkte jeg bare om man vil kunne male dem?

Mvh Anja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mosaik fliser/males?
  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #1   12. apr 2010 hvis jeg var dig ville jeg få lagt nye fliser oven på det gamle billigt og meget pænere

• Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #2   13. apr 2010 Det er noget fusk at male ovenpå fliser, få hellere lagt nye ovenpå de eksisterende hvis de ikke er hule/skrukke, og der ellers er plads til det op til døren osv.

• #3   13. apr 2010 Jeg har læst et sted at man kan rense det med fliserens og så smøre det ind i en god voks, det skulle give den flotte ru overflade tilbage, så det tror jeg at jeg prøver først.

Vi kan ikke ligge fliser ovenpå det eksisterende, det er et lavloftet hus, så jeg tror det ville være dumt, så den bedste løsning vil nok være at ligge helt nyt gulv, og gulvvarme.
    ØVØVØV

Men tak for jeres svar. Super

Kommentér på:
Mosaik fliser/males?

Annonce