{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.733 visninger | Oprettet:

Hvor køber I ting til boligen / finder inspiration? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg vil gerne overraske min kæreste med noget pænt boligindretning. Men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal købe - og synes det starter med at jeg ikke ved hvor jeg skal finde inspiration henne.

Et af de steder jeg kigger lidt nu, er ved en online isenkram butik, der vist nok er medlem af Kop & kande, så udvalget må passe med Kop & Kandes. Jeg synes der er gode tilbud på gode produkter. Se her: https://hoslange.dk/collections/bolig

Men der er sikkert andre bedre steder til at finde inspiration - det er jeg overbevist om. Hvorhenne finder I det og hvad er jeres favorit måde?

Godt nytår til alle - og tusind tak hvis du giver et tip med på vejen!


Find inspiration til bolig på Boligninja.dk
Hvis du er på udkig efter inspiration til bolig, kan du klikke her, hvor du kan set et utal af boliger til leje!
Kommentarer på:  Hvor køber I ting til boligen / finder inspiration?
  • K M
    K M Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #1   23. jan 2018 Hej Mathias L

    Jeg så lige tilfældigt dit opslag - og læste dermed at du spørger om, hvor folk finder deres inspiration til deres bolig indretning.

    Jae, det er jo et godt spørgsmål smiley

    Jeg finder inspiration ved at suge indtryk til mig -og få ideer, når jeg besøger steder med den indretning jeg kan lide.

    Derudover, er jeg rigtig glad for selv at kreere til mit hjem, og finder en masse inspiration på hjemmesiden 'Pinterest', som er noget af det mest geniale på nettet efter min mening. På den side er alt verdens kreative ideer fra hele verden samlet, så du bare kan tage og plukke. Og hvis dine hænder (-og hoved) er skruet rigtigt på, så vil du virkelig kunne kreere et helt specielt og unikt hjem.

    Mvh K M


  • Anne N
    Anne N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 6 Svar: 9
    #2   24. jan 2018 Jeg elsker at læse i Boligmagasinet. Det er utroligt godt til at finde inspiration, og mange af tingene ender jeg også med at købe.

    Hvis du skal købe noget til din kæreste, som er moderne og aktuelt inden for boligindretning, kunne du måske købe noget fra et af bladene. Du kunne måske også købe et abonnement på magasinet i gave til hende. smiley


  • #3   5. mar 2018 Har lige købt ny lejlighed og har indtil videre købt nærmest alt i IKEA, men det er kun til en start. Jeg satser på at finde inspiration gennem min søster smiley

  • Andreas  D
    Andreas D Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 13 Svar: 1
    #4   12. mar 2018 hop ind på aioa.dk og skriv til drengene. de laver super fede beton borde og var frisk på at give mig en knivskarp pris!!

  • Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 9 Svar: 1
    #5   19. apr 2018 Hej Mathias,
    Alt afhængig hvad du ønsker i hjemmet, vil jeg nok vælge nogle flotte tæpper, som pynter til sommeren. Her har jeg god erfaring med både sisaltæpper og kokostæpper fra https://www.ontherugs.com/.

    Skal du kun bruge småt med tilbehør, kan du finde både køkkengrej og planter hos https://www.luxbolig.dk/shop/vertiplants-73c1.html

    Håber det kan bruges! smiley


Kommentér på:
Hvor køber I ting til boligen / finder inspiration?

Annonce