{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.442 visninger | Oprettet:

Mindre renovation til badeværelset {{forumTopicSubject}}

Kære BG.

Jeg står i den situation at jeg skal have foretaget nogle ændringer til mit badeværelse. Det drejer sig om nye fliser + ny cisterne samt vask.

Det er udelukket at jeg skulle kunne finde ud af det selv, da jeg mildest talt er født med 10 tommelfingre, så det jeg efterspørger hos jer er om i ved hvor meget den slags ca vil koste, og om i kender nogle professionelle som i ønsker at anbefale. smiley

Takker på forhånd
Fortsat god søndag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mindre renovation til badeværelset
  • #1   26. nov 2017 Badeværelse er et helvede at lave selv, specielt med klinker og fliser (går meget hurtigt i stykker) og kræver ret specielt værktøj. Dog kan det koste mange tusinde at få lavet et pænt og moderne et, men har læst om andre herinde der anbefaler www.byggetilbud.dk. Det er måske et forsøg værd at prøve, ellers må du kaste dig ud i det hvis du ellers er klar til at det kan mislykkes lidt smiley

    Held og lykke !


  • Anne N
    Anne N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 6 Svar: 9
    #2   24. jan 2018 Vi har lavet badeværelset selv og har faktisk købt materialer i mange forskellige byggemarkeder. Vi er gået efter tilbuddene de forskellige steder.

    Ja, det kan være forfærdeligt at lave selv til tider, men hvis man bare har lidt sans for håndværk og et par stykker til at hjælpe, så kan man sagtens.


  • Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   18. feb 2020 Hvis du ønsker fliser i dit badeværelse og ønsker at det skal være unikt, kan jeg anbefale at kigge på flisestickers til at sætte på fliserne. Det giver et unikt udtryk og er super nemt både at sætte op, tage ned og gøre rent. Jeg har selv stickers fra https://www.homejunkie.dk på mit badeværelse smiley

Kommentér på:
Mindre renovation til badeværelset

Annonce