{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• skifte ben på seng 499 kr.
  • Haster: mit armatur drypper 500 kr.
  • Justere højden på TV og lampe 350 kr.
  • 2 ikea garderober skal samles 1.500 kr.
  • Upgrade balcony with powerline, lights & outdoor heater 2.200 kr.
  • Fjerne 3 radiatorer 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Soveværelse
  • Ninna G
    Ninna G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #1   20. jun 2008 Det skal kun bruges til at sove i.. smiley Har et andet rum til tøj og sådan..

Men hvilken farver ville være fede og hvilken pynteting og sådan ville være fede i et soveværelse.. ??

• #2   20. jun 2008 Det kommer næsten an på hvordan resten af huset ser ud :O)

Og hvad man selv er til.....

• Ninna G
    Ninna G Tilmeldt:
    jun 2008

#3   20. jun 2008 Jamen vil bare gerne høre andres meninger.. Hvad synes I andre er fedt??

• #4   20. jun 2008
    Tjaaa...En dobbelseng...Som er super at ligge i.

Vi har en seng, med stor gavl i Valnød og nogle gamle stole med fede udskæringer på hver side som sengeborde.

Nogle gamle lamper vi har arvet som natlamper.

Væggene er sandfarvet.

Elsker gammel L*rt...

• #5   20. jun 2008
    Hvordan er jeres da nu ?

• #6   20. jun 2008 en himmelseng ( dobbel) med gardin for oven. med passenen senge bord til hver siden.
    et par pæne billeder på væggen og lidt pynte ting så som fyrfads stager og lidt med farve.
    et let gardin til pynt og under det nogen pasiner.

et lammeskin ved hver side af sengen og et flot sengetæppe og pynte puder..??

• Ninna G
    Ninna G Tilmeldt:
    jun 2008

#7   22. jun 2008 ige nu har vi kun en seng og et fjernsyn som står midt i det hele.. Vi lige flyttet ind. Der mangler et styk gulvtæppe i det ene hjørne da der stod et skab der før.. Det ser ikke særlig kønt ud. Hehe

• Sabina T
    Sabina T Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #8   23. jun 2008 Har holdt mit lyst og venligt:
    Cremfarvede vægge, hvidt romatisk sengestel, en sølvfarvet lysekrone, 2 små sengelamper med hvide skærme, småblomstret sengetøj, 2 fletpuffer med hvidt betræk og indrammede sommerfugle over sengen..

Nu får jeg et stort soveværelse, fordi jeg skal flytte, så der skal mit nymalede toiletmøbel ind. Og så lange, lette hvide gardiner, masser af blomster, et stort spejl der skal stå på gulvet og en gammel stol til at lægge sit tøj på...

Meget romantisk:)

• #9   24. jun 2008 jeg har´holdt mig til jord farver som brun og sort, fordi det er vigtigt når man skall sove i et rum at der ik sker for meget og ik er for lyst, spejle og tv ville jeg heller aldrig putte i et sove værelse da de skaber forstyrelse i rummet, skal man have det ville jeg putte det bag et gardin... men det vigtigste er at men selv syntes om at være der...

• Nina V
    Nina V Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #10   5. aug 2008 Hej Sabina, hvor har du fundet indrammede sommerfugle? Jeg leder med lys og lygte...

Kommentér på:
Soveværelse

Annonce