{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.700 visninger | Oprettet:

BadAzz »
BadAzz »
Tilmeldt:
10. sep 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5

Aluliste til køkkenbordplade? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har en lejlighed hvor jeg lige har opført et nyt køkken, deriblandt en ny bordplade. Nu står jeg og mangler en aluliste som skal afslutte det - altså lægge den op til væggen på borpladen.

Jeg har været på udkig efter sådan en aluliste længe - jeg fandt en rigtig lækker hos Invita Køkken, men desværre kostede den 275 kr. pr. meter, og siden jeg skal bruge 4-5 meter er det lige i overkanten for en skide liste smiley

Jeg har kigget hos andre køkkenforhandlere, samt i Bauhaus og diverse andre steder. Jeg har også søgt på google men kan ikke helt finde noget.

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan noget (billigere end 275 kr. pr meter :D) ?!

Gerne på nettet. Men butikker har også interesse.

Håber I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aluliste til køkkenbordplade?
  • #1   4. jan 2009 jamen de lister der er temelig dyre

  • #2   4. jan 2009 Primo lister har plastiklister i alufarve

    (link fjernet)

    Men private kan ikke handle der. Du kan få din lokale trælast/byggemarked til at få dem hjem til dig, men det koster noget med 250 kr i ompakningsgebyr oveni prisen, fordi du ikke køber en hel pakke


  • #4   4. jan 2009 Kenneth P
    det stod der på den sidste regning jeg fik da jeg skulle bruge 3 meter glasskydelister, som byggemarkedet ikke ville have en hel pakke hjem af....

    Det kan være at Bauhaus i Kolding de bestiller så meget at Primo ser bort fra de gebyrer.... Ellers tager Bauhaus bare en hel pakke hjem af det du skal bruge


  • #5   4. jan 2009 jeg købte nogle i jem og fix for noget tid siden det var ikke så dyrt igen bare husk og køb nogle hjørner og afslutninger bare spørg efter en bagkantsliste til bordlade og den skal være i alu look

  • #6   27. jan 2009 Købte dem i Nettoline. Mener vi gave ca 200-300 kr for tre meter eller sådan noget lignende. Har selv skåret vores i smig i hjørnerne. Det ser rigtig godt ud. Har faktisk også brugt dem til at afslutte selve soklen med på køkkenet og mod gulvet. Tror du muligvis kan se det på vores billeder....



  • #7   21. dec 2012 Hej har lige købt 5 længder af 3 meter i HTH. 1 længde kostede 300 kr. Det er så 15x15 mm eloxeret alu hulkehlliste

    profilbillede
  • #8   23. dec 2012 UPS En længde kostede 600 kr

  • Kris H
    Kris H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #9   24. dec 2012 Vi skulle bruge det samme, og endte med en liste fra MSK Wallmann, der kan man vælge både 3 og 5 meter i alu, Jeg mener ikke de er ret dyre.
    http://www.wallmann.dk/skurelister_og_tilbehoer.asp
    De er tilmed også smarte, idet de slutter tæt, så du ikke får skidt/væske ind under. Jeg ved at Stark og Silvan har dem, eller ihvertfald kan få dem hjem til dig smiley

    God jagt, og god jul!


Kommentér på:
Aluliste til køkkenbordplade?

Annonce