{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af lamper. 110.000 kr.
  • Handyman 52.000 kr.
  • Window cleaning 45.000 kr.
  • Hjælp til opsætning gipslofter 1.800.000 kr.
  • Male legehus 100.000 kr.
  • Havemand 106.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havedams pumpe..
  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #2   22. jul 2011 tja den havde han åbenbart fået skrevet med i købskontrakten og så prøvede at sælge den til mig for 8000kr men ville jeg ikke give for en 6 år gammel pumpe! men fiskene kan sagtens leve uden pumpe, pumpen er for at holde vandet rent så man også kan se fiskene;o)

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

#5   22. jul 2011 Har skrevet med dem på mail og det var det han anbefalede;) men kunne jo være der var nogen eksperter på området der kunne sige om det nu også var godt nok eller spild af penge!

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

#6   22. jul 2011 Fru Larsen: jo gør den vist også men gør det også når det regner blæser osv det er lidt som en almindelig sø's fotosyntese... Men er da nok en fordel med pumpe men så meget ved jeg heller ikke om det er lidt ny i det her havedams game;) men prøver at finde ud af det. Hehe

• Kris H
    Kris H Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #7   22. jul 2011 Jeg har også lige købt hus, hvor der er en havedam. Den skal nedlægges. Så hvis du er interesseret kan du købe hele skidtet med fisk og det hele til små penge?

Nu kan jeg ikke se hvor du er fra, man jeg bor tæt på Horsens.

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

#8   22. jul 2011 Bor i nærheden af åbenrå.. Ja mangler egentlig kun pumpe og uv filter alt andet har jeg! Hvor stor er din Dam? Og hva er der af fisk i?

• Kris H
    Kris H Tilmeldt:
    jun 2008

#9   22. jul 2011 Jeg ved ikke hvor mange liter den er på, men jeg vil skyde på at den måler 2X3 meter og er 80 cm. dyb.

Der er 8 Koi karper og 2 græskarper deri.

Og ja, så er der UV filter og det der med. Jeg ved ikke så meget om det, men efter d. 1/8 skal du være velkommen til at komme og se det.

Vi skal bare af med det, så du kan afhente det billigt hvis det har interesse..

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

#10   22. jul 2011 Hvor meget skal du have for pumpe, uv filter og fisk? Og hvor store er koierne ca?

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    feb 2011

#11   22. jul 2011 Skriv evt en pb besked hvis det er.

• Kris H
    Kris H Tilmeldt:
    jun 2008

#12   22. jul 2011 Der er 3 på omkring 30 cm. mener jeg og så nogle på 15-20 cm.

Jeg har ingen anelse om hvad det er værd, så jeg synes du skal komme og kigge på det, og så finder vi ud af noget. Vi skal jo som sagt bare af med det, så du kan få det billigt.

Du ved nok mere om hvad det er værd, og så kan du også selv nærstudere størrelsen på fiskene og sådan.

Jeg ved heller ikke helt så meget om hvad der er med af teknik. Men det skulle gerne være der det hele - altså en komplet havedam.

• #13   24. jul 2011 Du skal ikke vente for længe med at anskaffe en ny pumpe. Her om sommeren er der mere iltsvind pga. de højere temperaturer. Hvis jeg var dig, ville jeg i morgen køre til det nærmeste havecenter, som ofte også er forhandler af fisk og div. udstyr til havedamme. Som regel har de også en ansat, som er mere ekspert i havedamme end os herinde. De kan helt sikkert rådgive dig bedst.

Kommentér på:
Havedams pumpe..

Annonce