{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.967 visninger | Oprettet:

ærtesten og ukrudt metoder ? {{forumTopicSubject}}

hej alle på boliggalleri.dk ..

sagen er den at jeg er blevet husejer i en alder af 21 år, så det er jo pragtfuldt, så nu skal jeg jo igang med at lære alle de gode gamle husmorråd at kende smiley

jeg har en stor indkørsel og nogle stisystemer som er belagt med hvide ærtesten hvilket iøvrigt er super pænt , men jeg kan sku ikke komme til bunds i al den ukrudt der bliver ved med at vokse derude.

mit hus ligger en en gammel mose så jorden er bare ren protein for planter smiley

mit spørgesmål lyder, hvilket middel skal jeg sprøjte udover min indkørsel for at jeg kan dræbe al den ukrudt,
for jeg gider sku snart ikke ligge på knæ hver søndag ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ærtesten og ukrudt metoder ?
  • #1   3. jul 2011 Roundup ? smiley Eller Keeper ! Det skal dog siges at det ikke er alle salgs ukrudt det virker på !
    Jeg havde selv et stort problem med Padderokker hvor roundup eller keeper overhovedet ingen effekt havde..
    Jeg brugte en blanding af
    1/4 dele eddikesyre 32%
    3/4 dele vand og så ca en teskefuld opvaksemiddel smiley

Og jeg syntes at det virker forbløffende godt smiley Dog lader det ikke til at have den store langtidsvirkende effekt på padderokkerne smiley

• #3   3. jul 2011 Mogens S - Nej, det er noget rigtigt lort smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 89
    #4   6. jul 2011 padderokker, jeg mener vi snakker op til en 4 meters penge i jorden med hensyn til rod nettet.

men ja den med eddikesyren er en god og billig måde. hvis man ikke kan skaffe gift engros.

• #5   6. jul 2011 Martin K - Mener du at du har noget gift som har en væsentlig bedere effekt end eddikesyre imod padderokker ? smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 89
    #6   7. jul 2011 hehe nej ikke lige sådan kan sku ikke huske så meget fra grundforløbet, da vi havde sprøjte certifikat på skemaet, men den gift man køber i div. byggemarkeder er noget skrammel, og dyrt. hvis du har moms nummer og er i gartner/landbrugs faget, kan man få et hav af forskellige gifte og meget større mængder, som funker. hehehe

Kommentér på:
ærtesten og ukrudt metoder ?

Annonce