{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jordbær i altankasse...
  • #2   13. maj 2011 Godt så... de skal tages ind om vinteren smiley
    Men er det nok at lade dem stå i drivhuset ?

• #4   13. maj 2011 Ville gerne have dem i drivhuset, så jeg kan styre hvor meget de formere sig, og så kan jeg sætte dem i en sådan højde, så de er nemme at plukke jordbær af, når de er moden.
    -Desuden så vil min vuffer spise jordbærene, hvis de står i den frie jord. Det gjorde den sidste sommer smiley

Men altså jeg må jo bare tage dem ned i kælderen, når vinteren nærmer sig, og så lade en enkelt altankasse stå i drivhuset, så kan jeg jo se om den kan overleve.

• #6   13. maj 2011 Puha... kan så fortælle dig, at jeg har halvrøde jordbær på mine planter lige nu smiley
    Så der går ikke længe før jeg kan plukke friske jordbær smiley

• #7   13. maj 2011 Udenfor på min arbejdsplads har vi to store potter med et træ i hver.
    Sidste år blev der plantet jordbærplanter i potterne som bunddække - jeg troede egentlig at de kun ville være et-årige når nu det var i potter.
    Men minsandten om ikke de kommer friskt og frejdigt igen i år, og nu står flot blomstrende.

Så jo: jeg tror sagtens at dine jordbærplanter kan overvintre i drivhuset.

• #8   13. maj 2011 Kunne være fedt... de blomstrer og skyder jordbær lige nu, som helt tosset. men det er nok også fordi at de står inde i drivhuset, at de skyder så meget frem...

• #9   13. maj 2011 Mine står ude hele året og blomstre nu.. De står hverken i læ , specielt jord eller noget.. Jeg har flyttet dem fra krukker til køkkenhave uden nogen problemer de meget hårdfører åbenbart.. Så jeg glæder mig også til Knægten kan gå og nuppe jordbær derude.. har ikke mere end 3 planter bare for hyggens skyld.. har dog købt to mere i år...
    Så det tror jeg nu ikke du skal bekymre dig for smiley

Jeg arbejde på et plejehjem(hvor jeg har de 3 planter fra) og hele deres kæmpe terasse var fyldt med de jordbærplanter de spredte sig godt gennem årene og de blev ikke beskyttet på nogen måde.. de levede bare "vildt"....

• Simon D
    Simon D Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #10   16. maj 2011 min søster har også jordbærplanter til at stå i et højbed hele året rundt, og de springer fint frem igen.

Kommentér på:
jordbær i altankasse...

Annonce