{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.788 visninger | Oprettet:

Camilla R
Camilla R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Græs og ukrudt skal væk, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg står og skal have lavet vores forhave færdig nu.. Før var der græs derude og nogle buske, bambus og andet.. Vi fik på et tidspunkt et stort læs sand hjem som vi fik lagt i forhaven samt rykket alle buske, bambus osv op og kørt væk. Ydermere har der stået ca 20 paller med fliser på hvorefter græsset var gået ud. 
Sidste år gik vi så igang men at lægge en gang med store sten og på hver side af gangen skulle vi så have granit. Vi lagde først ukrudtsdug og derefter granit i den en side.. Nu er der så vokset græs op imellem granitten og det ser jo tosset ud. Det er også groet helt vildt på den anden side af gangen hvor vi ikke nåede at lægge ukrudtsdug og granit sidste år..

Hvordan får vi det nemmest væk, eller til at gå ud således vi kunne håbe på at der ikke voksede noget op imellem granitten i den anden side?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græs og ukrudt skal væk, hvordan?
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   9. maj 2011 hvor meget granit har I lagt på ovenpå dugen? jeg er netop igang med 2 rækker/kanter på min indkørsel med ukrudtsdug + 12-15cm granit og der skal helst ikke komme noget op.

utroligt at græs kan komme op. I bør nok (desværre) luge det ved først at luge det med at trække græs op med rødder, derefter kan I overveje en gang roundup elller bruge en ukrudtsbrænder men det vil blive ved med at komme igen...ellers skal I (som jeg er igang med) grave jorden væk og ilægge sten istedet

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #2   9. maj 2011 sprøjt det !

• nicolaj m
    nicolaj m Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 56
    #3   9. maj 2011 roundup er din ven til det

Kommentér på:
Græs og ukrudt skal væk, hvordan?