{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af reoler, lamper osv. 850 kr.
  • Montere ovn 500 kr.
  • 3,4 meter i diameter hul til trampolin. 75cm dybt 3.390 kr.
  • Klargøring af motorplæneklipper 720 kr.
  • Reparation af robotplæneklipperkabel 1.650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvikgræs
  • #2   28. jul 2010 Jeg er enig med Mogens.

• #3   28. jul 2010 kvik slipper du ikke af med ved og slå det..... det bliver bare som græss..... jeg kan lige snakkke med min chef imorgen for og høre vilket middel der skal bruges til det......

• rene j
    rene j Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 6
    #4   28. jul 2010 der er ikke noget middel der virker kun på kvik græs, det kan sprøjtes væk, men så forsvinder noget af de andre græsser også, og det er nok ikke meningen smiley

Men klip din plæne så kort som muligt, og vertikalskære den til august/september, efterså så med en god græsblanding, og så giv det noget gødning. måske du skal gøre det igen til april/maj 2011, så for du en tæt plæne.

Hilsen Chef greenkeeperen

• #6   30. jul 2010 Du kan være helt rolig, når det handler om kvikgræs i plænen. Det kreperer af at blive slået. Der er vist ingen kemi der tager kvikgræs, uden også at tage plænegræsset.
    Udenfor plænen kan du sprøjte med roundup, det tager græs, og alt andet. Du kan også vælge et middel der hedder Fusilade, det tager specifikt kun græs, og er fint hvis du har andre planter der er indfiltret i kvik.

Kommentér på:
Kvikgræs

Annonce