{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

WUSH... gartner bestilt :D {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg bestilt en anlægsgartner til haven, der skal anlægges græs i hele haven dvs en komplet pakke af forarbejde.

-Gamle rødder fjernes, ca 5ton.
-Haven pløjes, så græsset bliver vendt og dør.
-Haven hviler i ca 14dage
-Haven fræses 1.gang med en stennedlægningsfræser
-Grubling af hele haven 1.gang
-Haven fræses 2.gang
-Grubling af haven 2.gang.
-Græsset såes

De vil så efterfølgende komme en gang i sommerferien og følge op på haven, og se om der er pletter osv som skal have lidt ekstra frø smiley

Hva tror i sådan en omgang løber op i ?
Lad mig høre hva i tror ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WUSH... gartner bestilt :D
  • #1   9. mar 2010 min have fik samme tur.. og det var 875 m2..

og jeg kom selv med græsset.

og regningen fra firmaet lød på 5.000 kr. inkl moms..

• #2   9. mar 2010 nææ, hov, vi fik også ordnet "gårdhaven" så det løb op i lidt over 1000 m2.

som var med i prisen

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #3   9. mar 2010 Hmmm....de er jo alle sultne nu, så mon ikke du har fået et rigtig godt tilbud smiley

• #4   9. mar 2010 men kan se du har 1800 m2 have, så det koster vel mellem 6 og 10.000 kr..

• #5   9. mar 2010 skal give 16.500kr inkl ALT.
    Og det er inkl sådan noget nyt special græs, en blanding af Golfbanegræs, og villagræs.

Skal ikke røre en finger, og haven der skal laves er 1400kvm smiley

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #6   9. mar 2010 det er en rigtig fin pris . bliver skønt !

• #7   9. mar 2010 jah... glæder mig ekstrem meget, til at får noget figur på haven smiley

• #8   10. mar 2010 det lyder da dyrt hvis man skal se udfra den første der fik det lavet..

men tillykke med det og held og lykke hedder det vel smiley
    vores have kunne godt bruge sådan en omgang smiley den er meget mindre så måske man skulle få en ud og se på det smiley

• #9   10. mar 2010 Linda tror ikke det er samme omgang som Tonny har fået.

Der er blevet revet en helvedes masse træer op fra haven, som du også kan se i min profil. Derfor skal hele haven vendes, og rodes godt rundt, for at få alle de rødder og den gamle græsplæne ødelagt.
    Derudover er det en anlægsgartner som står for det hele.

Kan sige sådan, at de andre som har været ude og give tilbud alle ligger mellem 20 og 25.000kr

• #10   10. mar 2010 havde ingen træer, men ellers samme tur,

• #11   10. mar 2010 vores have har også haft en masse træer og man kan INGENTING pga. alle de rødder der er.. smiley men vi klare lige det indvendige først så må vi se på det udvendige bagefter smiley

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #12   10. mar 2010 Jeg må så være ganske ærlig og sige, jeg aner ik om det er en go pris eller.......Jeg har ikke et klap forstand på, hva sådan en omgang koster.
    Men det lyder som om du er tilfreds, og det er jo hovedsagen smiley

• #13   10. mar 2010 Jeps smiley
    Havde det ikke været fordi at der havde været så mange træer i haven, som jeg har revet op, så kunne vi have fået maskinstationen til at køre en omgang for 5000kr, og så selv så græsset.

Men med alle de rødder, og fordi at jorden er så ødelagt og ujævn, så kræver det lidt mere arbejde og expertise smiley

Er ganske godt tilfreds... ca 10.000kr i rabat, er jeg godt tilfreds med smiley

• sten p
    sten p Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #14   10. mar 2010 lyder som en ok pris. der går alligevel en del timer til med at ordne de forskellige ting. og også det at de vil komme og tjekke op på det efterfølgende lyder da som god service.

gid det var mig der lige kunne smide nogle penge i røven på en gartner så vi kunne få lavet vores have.. vi skal så oveni hatten først have kørt noget muld på da det er det rene stabilgrus pt.

• #15   10. mar 2010 Det er om at fange dem nu, så de kan få det hele planlagt. De ligger også stor vægt på, at de kan planlægge det sådan, at de ikke skal køre så langt med deres store maskiner.

Det vil tage ca en månede, fra at de begyndet, og til græsset bliver lagt.
    -Glæder mig herre meget, også bare det at det bliver ekstrem jævnt, og at hele jorden bliver "vækket" til live igen, efter at det bare har ligget i siden 1952 ;o)

• #17   11. mar 2010 hvorfor betale når man kan gøre det selv:::: smiley

Kommentér på:
WUSH... gartner bestilt :D

Annonce