{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.767 visninger | Oprettet:

Ideer til åben altan {{forumTopicSubject}}

VI har dejlig stor åben altan, der er vestvendt, så vi har solen hele eftermiddags solen på den!

Jeg kunne godt tænke mig lave den om til grønt og hyggeligt paradis, med grønsager og blomster, en græskasse, hvor kaniner kan hoppe rundt og spise mælkebøtter, er der nogen der har ideer til hvordan jeg får mine tanker ud i verden, hvilke blomster sv. der vil kunne klare dette sol pres smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper 50.000 kr.
  • Montering af toilet 200.000 kr.
  • ophæng af 2 lamper, samle et ikea skab 100x200 cm 167.500 kr.
  • Flytte rengøring 250.000 kr.
  • Opsætning af gyngestativ og samling af sandkasse 120.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til åben altan
  • #1   30. jul 2008 alså jeg vil mene man laver nogle bede,
    Så skal der være blomster til heleåret rundt, og det skal være noget farverigt, også nogle sommer fugle buske og sådan...
    Også et bed med, krydderier, også et lille drivhus agtigt noget, og evt, et lille basin til guldfisk
    Og self, er hyggeplads
    men bare min idé
    hvor stor er den

• #2   30. jul 2008 Den er 1,95 bred, og 5,50 lang smiley

Lyder som nogen gode ideer smiley

• #3   30. jul 2008 ej okay den er jo ikke så stor

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 301
    #4   30. jul 2008 ville skaffe nogle kapilærkasser og sætte nogle sommerblomster deri og bygge en form for skjuler da de jo er lavet af styrolit(flamingo)
    Så ville jeg købe en STOR halv wiskytønde se evt link.
    I denne skulle være en sivplante og en åkande og så en punpe til et lille springvand. evt lys til om aftenen.

Den nederste på dette link
    (link fjernet)
    Som bargrund kan man sætte et færdiglavet piletflethegn i en højde af 180cm som kan købes i silvan. det ville give et godt spil.

• #5   30. jul 2008 Det lyder som nogen gode ideer.. De der kapilærkasser, kan man evt. plante græsplæne i den? Ville gerne lave mindre græsplæne til mine kaniner!

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 301
    #6   30. jul 2008 Det med kaniner bliver svært for di vil grave i jorden og komme ned til styrolitten og jeg tror ikke det er muligt da der skal være afvanding på til græsset. uanset hvad man bygger til afvanding vil der være risiko for at kaninerne kommer i kontakt med det.

• #7   30. jul 2008 Altså jeg har en hankanin, han graver ikke i jorden,men han elsker ligge på græsset og spise mælkebøtter:)

Kommentér på:
Ideer til åben altan

Annonce