{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.382 visninger | Oprettet:

Jannik A
Jannik A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hvepsebo i hækken.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har lige klippet hæk, eller det vil sige jeg stoppede ret hurtigt igen efter jeg blev overfaldet af en kæmpe flok hvepse, så fik jeg benene på nakken, men hvad gør jeg for at få dem væk nu? boet er ca på størrelse med en fodbold.

Nogen råd?

Jannik A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvepsebo i hækken..
  • #1   21. jul 2009 tjaa... du kan altid "ryge" dem væk.
    Men så faktisk et meget sjovt alternativ her sidste dag smiley
    flødeskum på dåse... jah det lyder underligt, men det kan få dem væk.
    For det første klister de fast i flødeskummen, og for det andet, så opløser det deres hvepsebo smiley

• #2   21. jul 2009 gasbrænder, op imodhullet når de er gået til ro, ellers hvis det hænger så du kan komme til at trække en pose over og pille det ned, så smadrer du det bare med alle hvepsene i

• #3   21. jul 2009 I sidste uge brugte vi en dåsehår lak og en lighter.. 4 sek efter var der ikke noget bo mere ink hvepse

• #4   21. jul 2009 vent til det bliver mørkt og klip det ned i en stor affaldssæt. De sover efter mørkest frembrud.. så skulle det være ret sikkert at nærme sig boet. Held og lykke smiley

• #6   21. jul 2009 Når det er mørkt, og de små sataner er gået til ro, så lister du dig stille og roligt hen til hækken og tømmer en hel insekt spray op i indgangshullet. Og så løber du som bare fanden.... Næste morgen tjekker du om der er liv. Er den død, så fjerner du den og brænder den......

• #7   22. jul 2009 vi havde en sidste gå lige over vores havedør.
    vi lukkede alle vindsuer og døre og så var vi ude om aftenen og give dem gift. Vi købte en alm. dåse i jem og fix. og så, så vi ikke mere til dem. vi har også pillet boet ned.
    prøv evt. at google emnet, der en mange sider med profesonelle som give gode råd.

• #8   22. jul 2009 følger lige med her.

• Jannik A
    Jannik A Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #9   22. jul 2009 Tak for alle rådene. Nu er jeg kommet dem til livs. Det var ikke bare lige at få dem ned i en sæk fordi den sad langt inde i hækken, men jeg fik den trukket ud med et kosteskaft og smadrede det på jorden. Det kostede dog et par stik mere smiley

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
    #10   24. jul 2009 har du overvejet en højtryksrenser. det er faktisk temmelig effektivt.

Kommentér på:
Hvepsebo i hækken..

Annonce