{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.365 visninger | Oprettet:

Ukrudsbrænder, nogen erfaringer?? {{forumTopicSubject}}

Vi har nu besluttet vi nød til at få en ukrudsbrænder og vi ville gerne vide om der er nogle der er bedre end andre??

Vi kikkede på en i XL byg til ca 550.- der er gummi hjul på, den anden vi så et andet sted var med hårde plastik hjul, sådan nogle med stativ til gas flasken på hjul, hvad er bedst?? Den skal hovedsageligt køre i små sten som er i hele vores indkørsel hvor den skal bruges nemlig..

Håber på nogle erfaringer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ukrudsbrænder, nogen erfaringer??
  • #1   8. jul 2009 altså vis jeg var jer så havde jeg købt sådan en alm håndholdt en... de gas som man skruer på der holder rimlig længe og koster kun 20 kr. og gas brænderen koster 100 kr i indkøb. det vil sige at for de 450 kr du spare plus en 11 kg gasflaske som du også spare kan du altså købe 20 flasker af de andre gas. der har du til 10 års forbrug... plus at den er nemmere at gå med og du har ikke sådan en vogn du skal slæbe rundt på som gør det hele besværligt i forhold til at gå med 1 arm og svinge en brænder...

• #2   8. jul 2009 okey jeg så godt sådan en i harald nyborg, men tænkte at sådan noget nok var for billigt, og at de nok hurtigt blev brugt de små gas flasker, så det vil jeg da lige kikke på så smiley

nogle der er glade for den på vogn ? og ved hvad så stor en gas flaske koster? eller koster at bytte/fylde når den er tom??

• #3   8. jul 2009 Altså vi har også bare købt dem Xander snakker om.. Vi gav ikke mere end 150 kr, for brander med 6 små gasflasker..-det kan virkelig godt betale sig.. Syntes faktisk de holder længe de der flasker..

Hvis du ikke har en gas flaske i forvejen kan de nemt koste 700 kr..-plus det koster ca 170 at få den ombyttet til en ny..

• #4   8. jul 2009 pyha ja det kan hurtigt løbe op!!

Hvor har du købt din??

har kun set de små i harald nyborg nemlig.. til 100kr og flaskerne til 25kr

• Misja R
    Misja R Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 1
    #5   8. jul 2009 gas flaskerne er dyre!! omkring en 6-800 kr mener jeg det er.. og vi tager 220 for ombytning af en 11 kg...

jeg har haft lånt sådan en med vogn, og den var da fin nok..! har ikke prøvet de andre, men kommer vel lidt an på forbruget. hvis du har et meget stort område tror jeg jeg ville vælge vognen, men ellers afprøv dog den billige løsning først, det kan da betale sig.. hvis det er noget møg, er det trods alt kun 120 kr smidt ud, i modsætning til den anden løsning...

• jan s
    jan s Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Svar: 18
    #6   8. jul 2009 den lille stokbrænder er fion til mindre opgaver, som ukrudt imellem fliser og andet. .
    til større opgaver, som en hel indkørsel, skal man altså havde den store med vogn.. ellers bliver man ALDRIG færdig. . og til en indkørsel med små sten, ta' en vogn med gummihjul, så er den til at køre med. . smiley

• #7   8. jul 2009 det handler om ukrudt der blir ved at komme på omkring 3meter og så lidt ukrudt på vores terasse...

• #8   8. jul 2009 Min erfaring er at de er PISSE FARLIGE..... der sprang en gang en i luften da jeg havede den i hånden, så der gik ild i mig fra livet og op, så dem har jeg respekt for....

• #9   8. jul 2009 føj hvor væmmeligt, den jeg så er en man har på ryggen... så kan man ikk engang se den.. hmmm..

• #10   8. jul 2009 Prøv i stedet edikesyre i en sprøjte.

smiley

• #11   8. jul 2009 Vi har købt vores i Bilka..- du kan købe dem i flere byggemarkeder..

• #12   8. jul 2009 som flere andre siger, så er de små brændere fine til små opgaver...alt er jo relativt (små / store opgaver) men vi har en af de små håndholdte, til 160 m2 belægning og der er den glimrende..og de små flakser holder ret lang tid.

Og så er den også go til at tænde grillen med smiley

• #13   8. jul 2009 hej de der 11 kg falsker kan altså købes brugt dog for det mest tomme til ingen penge , da jeg ledte efter en fandt jeg dem som gratis og til 20kr og op af og i spar koster en opfyldning 149kr. jeg har en 11kg med vogn som jeg bruger og har kørt på den samme flaske i 1½år nu for 149kr ialt. dog har jeg den vogn med hård plastikhjul og det vil jeg ikke anbefale tag dem med gummi hjul , de vogne til flasken kan også findes brugt til ingen penge

• #14   8. jul 2009 og jeg vil skyde på den flaske holder til næste år før den er tom så 2½år for en ogfyldning 149kr

• #15   8. jul 2009 vi har lidt over 100kvm den skal bruges på

• #16   9. jul 2009 tak for alle jeres imput. vi køber den lille model først og ser hvordan det fungere smiley

• #17   10. jul 2009 ellers kigger du dig lige omkring efter en tagdækker
    Han har sikkert en gammel brænder og noget slange samt 1 11kg jernflaske du kan købe billigt.

• Casper L
    Casper L Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #18   20. aug 2009 Vil gi' Claus C ret, men ved hvor meget sådan en brænder koster som en tagdækker bruger. Men hvorfor ikke købe sådan en fra XL byg og du kan nemt finde en tom gasflaske på den blå avis til næsten ingen penge, så har du en ombytter.

• Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41
    #19   20. aug 2009 Dem fra XL-byg har vi på jobbet, og de fungere bare PERFEKT. Ingen problem i dem..!

• #20   21. aug 2009 Vi har købt den lille for at se om vi overhoved får det brugt så kan vi altid invistere i den anden hvis det er smiley

Kommentér på:
Ukrudsbrænder, nogen erfaringer??

Annonce