glædens uge :) {{forumTopicSubject}}
Ville lige dele nogle glædelige højdepunkter med jer.
Der er sket EKSTREM meget i den her uge, omkring vores haveprojekt.
Vi har fået 990stk grå herregårdssten, GRATIS.
Vi har købt ståltagplader 30stk 780x110cm for 1000kr.
Vi har lavet en ekstrem go handel, mht. en carport. En brugt 35kvm carport fejlkøb og ikke opsat. 1500kr.
Vi har fået kontakt med en bondemand, som vil låne os en rendegraver imorgen, til at rive de sidste rødder op i haven, samt jævne en del steder. GRATIS.
Vi har fået revet ALLE mælkebøtter op, hvilket tog en dags tid, for 2mand.
Vi har fået kantet græsplænen HELE vejen rundt langs hækken, så vi kan få lagt disse herregårdssten langs hækken, så græs ikke gror ind under hækken.
Det var så lige det, synes der er sket meget i denne uge, og er sådan set super glad.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 109 Svar: 869
Derfor er det med til at give os de ekstra kræfter til at vise dem, at vi altså mener det her seriøst.
Så vi skal have givet haven struktur inden sommeren er ovre, og fået den ned på nulpunkt.
Næste år skal vi have lagt nyt tag på huset, nye vinduer, og bygget en KÆMPE træterrasse hvor man kan sidde i stuen og skue ud over hele haven, som vil blive inddelt i rum.
-Et rum til drivhus og højbede
-Et rum til leg og pjat
-Et rum som tilhører huset, garage og terrassen.
Vi vil adskille rummene med en ligustehæk, ligesom resten af hækken rundt om grunden.
hækken skal være så høj, at man liiige kan skimte over den, fra husets stueetage.
-Det skal give sådan en virkning på gæster, at de altså bliver nysgerrige og bare må ned og se i haven, var der alt gemmer sig i de forskellige rum.
jun 2008
jun 2008
Og de vil gerne have at det skal gøre liiiiige med det samme.
Jeg har det bare sådan, at jeg vil gerne gå og tænke lidt over tingene, hvordan det gøres på den nemmeste men samtidig også den bedste måde, da det jo skal kunne holde i mange år.
Så jeg laver tingene stille og roligt, f.eks. den carport her, da har jeg gået og samlet stumper fra næsten hele DK.
Var f.eks. i sidste månede i Ålborg for at hente 12 stolpefødder, GRATIS.
Det kan godt betale sig at stene lidt på DBA og Guloggratis
jun 2008
-Jeg har aldrig følt mig så indelukket og indebrændt, dengang vi boede i lejlighed.
Der var jo INTET at lave, man kunne bare sidde der i lejligheden og kigge.
Jeg trængte til at lave noget kreativt, ud at rive i en have, bygge og reparere osv.
Så de 4år vi har boet i lejlighed har været noget af det værste i mit liv.
-Men vi var nød til det, pga. damens uddannelse....
jun 2008
Er slet ikke vant til at spise sådan et fint sted, skal nok blive sjovt
glædens uge :)