{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

Lars j
Lars j
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 12

Sorte boton fliser {{forumTopicSubject}}

Hej jeg overvejer at købe Sorte Beton fliser i 30x30 til min teresse, men har så købt 10 stk som en prøve og de er ikke rigtigt sorte de er helt hvis/grå, forhandleren siger at sådan ser sorte fliser ud det føster års til, det er noget salminiak der skal ud af dem siger han..
Er den go nog får jeg en flot ens farvet tresse næste sommer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sorte boton fliser
  • #1   15. maj 2009 Nu ved jeg ikke om det har noget med det at gøre, men det ligesom hvis man køber de der sorte granit skærver så er de også nogle gange går/hvide i starten indtil de har fået lidt vind og vejr smiley

• #2   15. maj 2009 det er rigtigt af det første år er de lidt kalkhvide og bliver mere sorte med tiden lige som Rasmus P skriver med skærver. men forvendt ikke en helt ens formet sort terrasse det er en beton flise så der vil altid værer lidt forskel.
    så hellere noget skifer hvis det skal værer helt sort men det koster jo så også en del mere :=)

• #3   17. maj 2009 Ja, vi lagde 30 meter terasse forrige år, og så udvidede vi sidste år, men jeg var sikker på at det var forkerte fliser de nye vi havde fået, fordi de nye var grå i forhold til de gamle. Så de bliver mørkere, men helt sorte bliver de aldrig. Ikke dem vi har ihvertfald.

Kommentér på:
Sorte boton fliser

Annonce