{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmevandværk?
  • #3   20. apr 2009 Nej de vender rigtigt, og ens, grunden til jeg har 2 er fordi mit rør går ud i 2 sån der nærmest er 2 boringer ca 2 meter fra hinanden smiley

• #5   21. apr 2009 Ja netop, men jeg har også overvejt at lave den om så jeg kun suger fra et hul smiley men igår da jeg prøvede den virkede det som om den gik tør altså den sagde sån en slupre lyd og så forsvandt trykket smiley kan det virkelig passe at jeg ikke kan hive mere end ca 50 liter vand op?

• #7   21. apr 2009 Er du VVS mand ? Hvis ikke så hold snitterne fra det og ring til VVS manden...

• #8   21. apr 2009 Hvis du har to boringer.. er din hydrofore stor nok... ???

Pressostaten... er den i orden?

Prøv evt med Klap kontraventiler i stedet for dem der er fjeder påvirket...

• #9   21. apr 2009 Jeg har fået det til at virke nu smiley og det køre sku bare der ud af, det faktisk vildt nemt smiley men den kan stadig godt finde på at køre tør, hvis man bruger den i ca 5 min konstant, men så skal den bare slukes i 20 sekunder, så køre den sku igen smiley men det også en rimelig kraftig pumpe, så det kan vel være vandet ikke helt kan nå at sive ind smiley

• #10   21. apr 2009 Kasper - Hydroforen er en Güide INOX 100/24 som skulle kunne flytte 4000 litter vand i timen er den stor nok ? eller burde jeg måske lave den om sån jeg kun suger fra den ene boring?

Pressostaten ?? er det den som gør at hydroforen slår fra når den har lavet tryk ? hvis ikke ??

Det var klap kontraventiler som sad der før, men jeg har skiftet dem ud med de lidt mindre med fjeder smiley

• #11   21. apr 2009 ja det er den der slår fra og til.. når du suger..

Hvis du suger fra 2 boringer.. har jeg en fornemmelse a at du ikk tanken ikk er stor nok til at holde tryk. prøv at koble den ene boring fra...

• #12   21. apr 2009 Den kan godt holde tryk, problemt er nu at den suger boringen tør? tror jeg? altså der begynder at komme luft med ind når den har kørt et stykke tid smiley

Kommentér på:
Hjemmevandværk?

Annonce