{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Jannie H
Jannie H
Tilmeldt:
19. feb 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 19

Andelsboligsalg - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Har brug for lidt (MEGET) hjælp!!

Vi har solgt vores andelsbolig, og der er som altid blevet tilbageholdt 25.000 kr. i 3 uger til fejl og mangler. Der er nu gået 4 uger, vi tog fat i bestyrelse og administrator efter 3 uger, men der er stadig ikke sket noget. Vi har haft fat i bestryrelse og administrator igen i dag og de siger at der igår blev fundet en mangel, ved at vi skurede vores toiletrulleholder, samt knage på badeværelset ned, da disse heller ikke var der da vi flyttede ind. Nu har bestyrelsen sagt at køber selv skal købe noget nyt. Kan det passe når det heller ikke var der da vi flyttede ind? Hverken bestryelsen eller administrator gider snakke med os om dette.
Jeg er i bund og grund ligeglad med de penge, hvis der er noget der tilsvare det der hang der (ca. 400-500 kr.) men hvis køber går ud og køber noget dyrt, er jeg ikke ligeglad længere.

Så hvis nogen har nogle gode råd, så kom endelig med dem!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andelsboligsalg - hjælp!
  • Nina  H
    Nina H Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 1
    #1   26. mar 2012 Plejer man ikke som "tommelfinger regl" at sige, at boligen skal "aflevers" i samme stand som man modtog den?

    - Fordi jeg ville sige, at hvis det ikke var der, da i flytte ind og i selv skulle ud og invistere.

    - Så skal næste køber vel gøre det samme?


  • #3   26. mar 2012 Nu er det ikke særlig normalt, man skruer wc rulle holder ned.
    Der er noget som hedder at nagelfast tilbehør følger med et hud/ lejlighed.
    og der under høre badeværelses tilbehør.

    Har man en meget dyr serie, kan man tage det med, hvis man sætter noget andet op istedet.

    PS. du skriver der heller ikke var noget da du over tog andelen, belv det noteret nogen steder? hvis ikke bliver du vist nødt til at erstatte det du har taget med dig.


  • #4   2. apr 2012 Umiddelbart vil jeg tilslutte mig de andre, at hvis det ikke er noteret nogen steder at der ikke vare toiletrulleholder da I flytede ind, må I erstatte det.
    Hvad er årsagen til I ikke gennemgik lejligheden sammen med bestyrelsen og/eller køber ved overtagelse/fraflytning ?

    Dernæst vil jeg mene, at er fristen ikke overholdt, på 3 uger, så er det måske for sent at de kommer med den mangel. Desuden syntes jeg nok, at det er lidt frækt at tilbageholde 25.000 for en mangler der udgør 4-500 kr.


Kommentér på:
Andelsboligsalg - hjælp!

Annonce