{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.121 visninger | Oprettet:

Dennis J
Dennis J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

sand i maling {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
min kæreste og jeg står og måske har købt hus, vi venter bare pt på banken og sælger siger okay smiley

men nu til spørgsmålet, så netop i fjernsynet at man kan blande sand i sin maling så det ligner en pudset væg, men er der nogen af jer her inde der har forsøgt med det, da der ingen vejledning og blandingsforhold var smiley

synes nemlig det var et godt alternativ til væggene og det så skide godt ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sand i maling
  • Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    feb 2012

#1   23. feb 2012 og ved godt man kan købe maling med sand i som er blandet smiley men vil egentilig bare gerne høre om i har prøvet det smiley

• #2   23. feb 2012 hej hej .. ja jeg har gjort det her hjemme på 2 gips vægge og det er helt fint.. tog en tom 10 l spand og hælte 3 l i og så 3 hånd fulde sand i... men det sprøjter lidt når man ruller det på.. mvh brian

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    feb 2012

#3   23. feb 2012 okay smiley . kan se man os kan købe det færdig blandet smiley , men jeg må prøve at købe en lille spand smiley

• #4   3. mar 2012 Det færdig blandede "vandskurings maling", købt i bauhaus har jeg netop brugt her hjemme for nylig og det er blevet rigtigt godt og det var nemt at arbejde med. Malede det på med en ator pensel, og på den måde kunne jeg selv lave strukturen i det - så nu ser det ud som de pudsede vægge jeg har på mit badeværelse (det her er i køkken).

Kommentér på:
sand i maling

Annonce