{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.507 visninger | Oprettet:

Vaske ubehandlet trægulv i lys eddike ? :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har købt mig sådan en Scooba (Robotgulvvasker) men det rense produkt som den benytter er ikke egnet til ubehandlet trægulve, hvilket jeg har i et af mine rum, der står at man kan bruge en opløsning af eddike og vand i Scoobaen, men hvordan reagere eddikevand med mit trægulv ? smiley På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaske ubehandlet trægulv i lys eddike ? :)
  • #2   9. feb 2012 Fru Larsen - Ja jeg har set det, men jeg tror mere det er pga sæben og eventuelle chancer for at den skal spilde vand og derved ødelægge det ubehandlede trægulv smiley
    Jeg satte den til at køre i morges på mit trægulv og der er intet at komme efter, og et eller andet har den da vasket af for vandet var virkelig sort smiley
    Jeg har dog kun brugt vand uden nogen form for sæbe, men jeg kunne godt tænke mig at jeg kunne finde en sæbe som jeg kunne bruge i Scoobaen på mit trægulv smiley
    Og Irobot anbefaler selv eddike, derfor ville jeg lige forhøre mig, om hvordan eddike og trægulve spiller sammen ? smiley

Forresten vil jeg sige at jeg virkelig bare er super glad for mine to robotter, jeg har en Roomba og nu en Scooba, Roombaen har jeg haft i over et år og den spiller bare, jeg kan ikke forestille mig at skulle undvære den smiley Så jeg vil varmt anbefale den til alle andre smiley

• #3   9. feb 2012 Læs dette

(link fjernet)

Kommentér på:
Vaske ubehandlet trægulv i lys eddike ? :)

Annonce