{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Vandskuring ved vandindtrængning {{forumTopicSubject}}

Hej Boliggalleri.

Har i længere tid haft problemer med at oppe i mit soveværelse kom der vand ind ved lysningen ved vinduet. og kunne ikke finde ud af hvor det kom fra før idag.

Har simpelhen pillet hele lysningen ned og kan se det kommer fra fuger/sten af..
Men hvis jeg kradser fuger ud og fuger om er har jeg jo stadig problemer med stenene? Så derfor tænkte jeg om jeg evt. ikke kunne vandskure huset.

Syntes det ville være træls arbejde at kradse alle fuger ud og så fuger dem op igen, og der så stadig kom noget ind.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandskuring ved vandindtrængning
  • #2   7. jan 2012 Mogens. ja vil jeg gå ud far... vi sprøjtede med en vand slange på de 4 første fag efter vinduet og der kom der vand ind. ... kan ikke se direkte hvor det kommer fra.. altså hvad skift det er ...

• #4   9. jan 2012 Du kunne få imprægneret dinn ydervæg. men for det bedste resultat så skal fugerne være i orden INDEN du får den imprægneret.

KOntakt evt sylan og beton i Ikast for et tilbud

mvh Frank

• #5   9. jan 2012 http://www.sylan.dk/

ps. vandskuring alene gør ikke muren væsentligt mere fugtsikker

• #6   9. jan 2012 det lyder som her.. bortset fra det ikke er overliggeren hos os.. det er sgu det eneste der holder tæt smiley men det er også lige blevet lavet.. hehe..

vi vil også pudse huset op men fik afvide at ligemeget hvad skal man kradse fuger ud (medmindre det selvfølgelig er gjort)

så vi skal selv igang.. lorte job siges der.. hehe

Kommentér på:
Vandskuring ved vandindtrængning

Annonce