{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

JESSICA'S MOAR <
JESSICA'S MOAR <
Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 39

Er så utålmodig {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen .

Vi var i banken torsdad d.16 for at hører ang. lån til et hus vi har forelsker os i .
Så i dag, blev vi endelig ringet op af vores bankdame. Meen... Hun kunne først give os svar ang. det om 2 uger ! For deres system var gået ned og i næste uge er hun på kursus . Så jeg er simpelthen så lang nede lige nu . Frygter virkelig at huset bliver solgt for snuden af os.

Hvor lang tid ventede i på at i fik svar, fra banken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så utålmodig
  • #1   24. okt 2008 vi ventede nok et par dage så fik vi svaret

  • #2   24. okt 2008 5 min...

  • Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #3   24. okt 2008 Var blevet forhåndsgodkendt til X antal kr. også var det bare at gå udfra det beløb..

  • #4   24. okt 2008 Prøv evt. en anden bank - for 2 uger er da længe for en godkendelse.

    Arbejder som mægler og har for et par uger siden fået et par købere godkendt til køb på ½ dag (men så havde jeg også skaffet alle papirer til bankmanden)


  • #5   24. okt 2008 Nu vil jeg ikke gøre dig mere nervøs, men det første hus vi kiggede på, blev solgt den dag vi fik god fra banken om at vi kunne købe det, men det var nu held i uheld, det hus vi har nu er vi rigtig glade for.

  • Karina K
    Karina K Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #6   24. okt 2008 prøv kontakt brf kredit de er rimelige hurtige til at svare tilbage når de har fået de papir de skal bruge..

  • #7   24. okt 2008 vi snakkede bare med ejendomsmægleren. så ordnede han med kreditselskaberne så blev huset finanseret 105% så skulle vi ikke have en eneste krone op af lommen til udbetaling... vi skulle bare skrive under og flytte ind...

  • #8   24. okt 2008 Jeg takker mange gange for jeres råd.
    Synes oss at det er urimeligt at vi skal vente yderlig 2 uger endnu .
    - Uhh håber da ikke at huset bliver solgt for snuden af os .

    Vi har snart kigget på det i 1 år nu , såe håber virkelig det bedste .


  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 105
    #9   25. okt 2008 Det havde jeg fundet mig i! Hvis banken ikke (især i disse tider) kan få tid til at finde ud af om i kan få en godkendelse. Jeg ville skynde mig videre til den næste bank!
    Eller som en af de andre skriver: Ejendomsmægleren har helt sikkert nogle aftaler med en bank der kan gøre det rigtig hurtigt. Jeg var ude i det samme da jeg skulle købe. Lån & Spar bank kunne simpelthen ikke gøre det hurtigt nok og Nordea var sat helt af - det var også en elendig rådgiver. Så gik vi til Danske Bank og der skete der noget! Rigtig hurtigt endda... Hvis de vil have nogle nye kunder skal de fandme også arbejde for det.


  • #10   26. okt 2008 Tog 2 minutter at få et ja over telefonen, at vi så flere gange er blevet snydt for en hushandel fordi vi ikke kunne beslutte os hurtigt nok, er bare ærgeligt hehe... Men nu har vi købt og skal overtage 1 december smiley dejligt...

Kommentér på:
Er så utålmodig

Annonce