{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.954 visninger | Oprettet:

P R
P R
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 32

Kridttavler, hvor? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger efter sorte kridttavler som kan fås efter egne mål, men google er ikke til meget hjælp da den kun finder STORE skoletavler....... Så er der ikke nogle som kan hjælpe herinde.

Det er meningen at den skal monteres på en gammel fyldningsdør ud til bagtrappen, så det er vigtigt at den kan fåes i specielle mål.
Jeg ved ikke om jeg har hørt forkert, men findes der noget specielt maling jeg kunne male en træplade med så den vil fungere som en kridttavle?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kridttavler, hvor?
  • #1   23. okt 2008 ja man kan få noget malling, som du kan male med sådan det kan bruges i stedet for.

• #2   23. okt 2008 (link fjernet)

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 102
    #3   23. okt 2008 ja, maling kan du få, me man kan også købe "malede" plader...mener jeg både har set dem i silvan og jem og fix..som man selv kan save til...ved bare ikke om de fåes så store at du kan dække en hel dør med een plade.

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 102
    #4   23. okt 2008 du kan bare prøve at google "tavle-lak", så dukker der rigtig mange ideer op:-) Du kan også tage en få skåret en metal-plade til, og male den med tavlelak..så kan den også bruges til magneter....eller købe en mdf-plade, male med magnet-maling(kan også fåes i byggemarkeder, male med tavlelak ovenpå igen...så ja, kan du stadig bruge den som opslagstavle også:-)

• #5   23. okt 2008 Jeg har selv lavet en tavle af en spånplade og så malet den med alm tavle lak/ tavle maling... det virker perfekt... så har jeg taget en gammel "guld" ramme fra et billede og malet den og sat tavlen i ramme... så har jeg en perfekt tavle til at skrive dagens ret på i min café...

Så det kan sagens lade sig gøre på den måde og du kan lave den så stor som du vil...

Her kan du f.eks købe det...
    http://www.phenixx.dk/product.asp?product=129

• P R
    P R Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 32
    #6   24. okt 2008 Jamen forsatan, i er jo fuld af ideer smiley

Kommentér på:
Kridttavler, hvor?

Annonce