{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.992 visninger | Oprettet:

skal der primes imellem flydebeton og fliseklæb? {{forumTopicSubject}}

Hej som overskriften lyder er jeg i tvivl om der skal primes efter man har lagt det selvniveaulerende spartel / beton og fliseklæb.. Jeg har hørt lidt forskellige meninger rundt omkring. Det fliseklæb jeg bruger er alfix ekstra som skulle være godt når der er gulvvarme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal der primes imellem flydebeton og fliseklæb?
  • #2   10. jul 2011 Jeg ville nok prime, når du har lagt selvniv. for det suger helt vildt. fliseklæb'en vil i hvert fald hurtigt blive stiv i det.

• #3   10. jul 2011 okay hvad vil du så prime med? Jeg har været inde på alfix hjemmeside og der står ikke noget om at man skal prime inden man lægger fliser men kun inden man lægger det selvniveaulerende. men jeg snakkede engang med en gammel fagmand som også sagde at jeg skulle prime inden fliseklæbet

• #4   10. jul 2011 Ja, det ved jeg så ikke, men mon ikke der er en anden der ved det.

har bare lagt selvniv. nogle gange efter hånden, og hver gang der skulle ligges fliser, blev det også primet. det er så også samme murer der skulle til hver gang, så det var nok hans måde og gøre det på.

er selv tømrer, så har ikke selv den helt store viden ang det smiley

• #5   10. jul 2011 nej og jeg er maskinarbejder så jeg ved også hat på det område.. Men jeg har sagt til mig selv jeg først går igang igen imorgen efter jeg har snakket med nogle eksperter på området.. tak for deltagelsen:)

Kommentér på:
skal der primes imellem flydebeton og fliseklæb?

Annonce