{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.123 visninger | Oprettet:

Martin l
Martin l
Tilmeldt:
21. jul 2010
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 40

Vindspærre tag fod ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG skal til at have lagt nyt tag på vores gamle hus og i den forbindelse skal jeg have lavet en vindspærre så det ikke blæser fra udhænget ind i isoleringen nogen der kander et godt produkt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vindspærre tag fod ?
  • #2   18. jun 2011 krydsfiner og skum

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #3   18. jun 2011 Normaltvis bruges krydsfiner samt montageskum eller fugemasse.
    Der findes dog alternativer dertil


  • Martin l
    Martin l Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 40
    #4   19. jun 2011 krydsfiner og skum tager måske lidt lang tid da jeg skal have et lodret stykke og derefter skal det gå skråt opad

  • #5   19. jun 2011 nu har jeg monteret det snart 100 gange. og det er ikke det store problem bar en ordenlig sav skal der til og en dykker pisto,l og så skumme efter

  • #6   19. jun 2011 Krydsfinér og fugemasse!

    Skum er noget være lort at bruge hvor det kan udsættes for fugt, da det suger fugten og holder på det. Vupti så har du svamp, så undgå skum.

    Ja der findes skum der ikke suger vand, men det er ikke til at betale sig fra.

    MVH frank


  • #7   19. jun 2011 Med det rigtige værktøj så tager krydsfiner og fugemasse nu ikke lang tid, det er en meget holdbar løsning.

  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #9   19. jun 2011 ved winwin plader skal man stadig bruge skum/fuge for at gøre det helt tæt.


  • Martin l
    Martin l Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 40
    #10   19. jun 2011 Win Win plader virker smarte men en dyr løsning ?


  • #11   19. jun 2011 Ja efter min mening er de winwin plader for dyre i forhold til hvad du får...
    men de kan såmænd være gode, det er vigtigt man er omhyggelig med at få det lavet.
    Hvis der skal laves skot til vindafstivningen så er de winwin plader også bare i vejen...


Kommentér på:
Vindspærre tag fod ?

Annonce