{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spartling af badeværelse
  • #1   26. maj 2011 Jeg har ikke brugt det. Kun vådrumsgibs samt den rigtige maling.

• #2   26. maj 2011 det er ikke strengt nødvendigt,men skader da ikke... bare du maler med minimum glans 10(helst 20/25), kommer også an på hvor meget udluftning der er

• #3   27. maj 2011 Vi har brugt vådrumsspartel og speciel vådrums klister til filten. Det er et sted jeg ikke vil gå på kompromis, men du kan jo prøve ;0)

Der er mere fugt i et badeværelse end man lige går og tror, selvom der er mekanisk udsugning og vinduer der kan åbnes.

MVH Frank

• #4   27. maj 2011 Vi har i det ene badeværelse lavet for ca 11 år siden brugt alm sandspartel og bagefter primet med den tynde lyserøde fugt spærre, man kan købe til gipsplader.
    Brugt vådrums lim til glasvævet og malet med en køkken/bad maling med glans 20.

• #5   27. maj 2011 Jeg har så også brugt lim til vådrum og så glasvæv på. Men intet vådrumsspartel.
    Jeg har desuden en ordenlig ventilation på, så selvom man bader i 30 min, så er der intet dug eller lign. Nogen steder.
    Det vigtigste for et bad miljø er gummihud ved bruser samt bad og så en rigtig god ventilation. Om der så er vådrumsspartel eller ej betyder intet, men klart det skader jo ikke.

• Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #6   27. maj 2011 hvis der er klinker på væggene nu, og du vil spartle dem over (?) så er det en god ide at bruge vådrumsspartel da det klæber bedre fast en alm spartle. men nu ved jeg ikke om det er tilfældet. ellers er det ligegyldigt om du bruger vådrumsspartel eller alm. sjovt nok havde jeg en snak med en maler på arbejdet omkring dette i dag!!

Kommentér på:
spartling af badeværelse

Annonce