{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.338 visninger | Oprettet:

Michael T
Michael T
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Hvor køber jeg et nyt oliefyr {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Vi står og skal til at have et nyt oliefyr ind i huset, så vil høre om nogen der kender til et godt sted at handle og hvor prisen ikke er helt ublu.

Vi er blevet anbefalet et CTC Villacentral VP 2000 da dette vil kunne leve op til vores og husets behov.

Nogen der kender til sådan et sted man kan handle som privat hører jeg gerne fra folk - også hvis nogen evt skulle have andre alternativer til fyr af denne slags.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber jeg et nyt oliefyr
  • #1   12. okt 2008 Jeg ville hvis jeg var jer vælge et andet alternativ. olie er vanvittig dyrt. Vi står selv for at skal skifte i år 2009. Og valget her er faldet på et træpillefyr.
    Bare et andet forslag

• #2   12. okt 2008 jeg ville sige det samme som anja.... det er billigere gennem tiden med mindre det er meget billigt at varme op.... men ellers navnet på fyret på google og så burde der komme en forhandler frem med det....

• Michael T
    Michael T Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #3   13. okt 2008 Takker for jeres ideer, men vi ønsker noget der bare passer sig selv, og ideen med træpillefyr er da også go, gider bare ikke det med at skulle fylde engang imellem - som sagt så skal det bare passe sig selv.
    Ang at google det, så har jeg også fundet en del, men ingen priser, og når jeg mailer forhandleren, så sender de os en pris incl montering og div.

• #4   13. okt 2008 vil sige det som de andre..
    og de 10 min. om ugen det tager for os at fylde op og de 10 hver 14 dag det tager at støvsuge det. er fint i forhold til det man spare..

• #5   13. okt 2008 Snak med din lokale VVS mand.. er sikker på han kan skaffe endten et fyr, eller nummeret på en som kan...

• #6   13. okt 2008 jeg kan måske hjælpe dig .. skriv du en privat besked så skal jeg gerne hjælpe dig

• #7   14. okt 2008 jeg ville vælge jord varme istedet
    eller en kombination af jord og sol varme

• #8   14. okt 2008 Dennis (Skive) S >> Ja hvis han har gulvvvarme i det hele... så er det en super idé... men er det et hus med mange radiator.. så kan det sku ikk betale sig...

Koster snart 6-8 gange mere end et oliefyr...

• Jan Kjær F
    Jan Kjær F Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #9   14. okt 2008 Her har jeg handlet meget : www.vvs-eksperten.dk
    De har et fornuftigt stort udvalg til ok priser

Kommentér på:
Hvor køber jeg et nyt oliefyr

Annonce