{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Placering af stjernehimmel spots !? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu lavet en skitse over min forventet placering af mine spots i soveværelset smiley

Kan ses her
http://tinypic.com/r/2howf2o/7

Kom gerne med nogle positiv/negativt hvis der noget at sige om det smiley

Jeg har aldrig lavet noget lignende før så i må meget gerne give gode råd osv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af display på sharp køleskab 1.000 kr.
  • Lave skab 1.500 kr.
  • Vandet skyller ikke ud i mit pumpebad. Tror afløbet skal renses 1.000 kr.
  • Install 4 IKEA blinds & 2 lamps (Hedehusene 2640) 800 kr.
  • Tung beton arbejde til nedbrydning 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Placering af stjernehimmel spots !?
  • #1   15. feb 2011 Den yderste kasse er ydrevæggene og den inderste kasse er det felt jeg har valgt spotsene skal være inden for, 0,5 meter fra ydrevæggene smiley

• Stian J
    Stian J Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #2   15. feb 2011 jo ser da pænt ud, men hvorfor er der 2 af dine spots der ikke sidde i takt med de andre? helt til venstre nederst, og helt til højre øverst?

• #3   15. feb 2011 Stian L - Hvis du ser symetrien er lavet ud fra Venstre øverste hjørne

Der sidder 6 ned i mindten
    Og så sidder der 4 på hver side
    derefter 2
    og til sidst 1

det er meningen at de to "Enkelte" spots som du omtaler er tegnet lidt skævt, men de sidder midt i smiley

• #4   16. feb 2011 Jeg vil "holde med" Stian L - de ser lidt malplaceret ud. Og jeg vil ikke give dig ret i, Rasmus, at de sidder symetrisk - de "bryder" det mønster du har lagt op til......

At du mener de sidder midt i på diagonalen fra øverste højre hjørne til nedderste venstre, vil jeg give dig ret i - men de bryder symmetrien i dit udgangspunkt øverste venstre hjørne til nedderste højre, og kommer dermed uden for den usunlige linie for de ydereste pærer.

Jeg vil mene at den øverste højre skal ned på linie med de andre 3 i øverste række, og den nederste venstre skal op på linie med de 3 i nederste række.
    Dermed får du 4 pærer i øverste og nederste række, og 3 pærer forskudt ½ gang hhv til højre og venstre i de mellemliggende 4 rækker.

Jeg syntes det ser mærkeligt ud, med de 2 der "falder" uden for symmetrien. Men selvfølgelig, det er dig der skal leve med det, og syns du det er sådan det skal være, så er det jo det ;o))))

• #5   16. feb 2011 Stavespasserfejlkostergratis :o)

usunlig = usynlig

Kommentér på:
Placering af stjernehimmel spots !?

Annonce