{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  optage lån
  • #1   18. aug 2018 Jeg har BRF kredit det er perfekt ) ingen problemer man skal bare lave 1 taktik og Holde sig til DEN taktik smiley min er at være færdig så hurtigt som muligt med at betale huset ud så billigt som muligt smiley vi er færdige om 18 år smiley og vi har ikke det dyre banklån så det er helt perfekt smiley

    Renten på rentetilpasnings lån er oppe på minus 0.16% det er billigt men det bliver nok ikke billigere medmindre du tar den korte den er nede på minus 0.19% men så skal man refinansiere hver 3 måned smiley


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   19. aug 2018 Priserne fra Nykredit, BRF, realkredit DK, Totalkredit osv er stort set de samme. Det er marginaler der skilder dem ad så du mærker ik den store forskel på udgiften hvor du stifter det. Forskellen kan være på de fordele du får hos dit pengeinstitut ved at have realkreditlån hos deres partner på realkredit siden

  • TorbenB B
    TorbenB B Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Svar: 6
    #3   9. okt 2018 Til huskøb er der din egen udbetaling, realkreditlånet og banklånet. Banklånet kan sagtens være billigere alt efter hvilken bank du har - og dyrere end dit realkreditlån. Men til gengæld kan der være stor forskel på hvad du skal betale i bidragssats på dit realkreditlån. Du kan evt. prøve at beregne bidragssatsen på de realkreditlån, du har kigget på, inde på Mybanker her https://www.mybanker.dk/sammenlign/bolig/bidragssatser

    God jagt.


  • #4   9. okt 2018 mange tak Torben
    jeg hsr lige udfyldt den meeen nu vil de have mail og tlf nr. bliver jeg ikke kimet ned?


  • TorbenB B
    TorbenB B Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Svar: 6
    #5   9. okt 2018 Du skulle gerne kunne bruge beregneren uden at oplyse mail eller tlf nr... Jeg har brugt mybanker i mange år og har ikke oplevet at blive kimet ned. har så også kun prøvet skift bank da jeg skulle købe bolig smiley

  • #6   9. okt 2018 jeg har lige skiftet til Arbejdernes Landsbank men ved bare ikke om deres lån er billig. skal nemlig låne om ca 1 mdr

  • TorbenB B
    TorbenB B Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Svar: 6
    #7   9. okt 2018 Rasmus har du overvejet at prøve Mybankers skift bank tjeneste https://www.mybanker.dk/skift-bank/ - så kan du indtaste det du skal låne osv. og få op til 3 tilbud. Så kan du jo sammenligne de tilbud med det tilbud du har fået fra arbejdernes landsbank. Har selv brugt det og det var nemt. Man behøver ikke gøre andet end at du så kan få be eller afkræftet om du har fået det billigste tilbud.

    Mig bekendt ligger arbejdernes landsbank i hvert fald prismæssigt rigtig fint. Men der kan jo være forskel.


Kommentér på:
optage lån

Annonce