{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.123 visninger | Oprettet:

Rie Hallgreen J
Rie Hallgreen J
Tilmeldt:
15. okt 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 68

dræn, gulv og oppudsning af hus- pris? {{forumTopicSubject}}

Overvejer om drømmehuset skal købes, men har svært ved at gennemskue hvad det løber op i, og håber der er nogle, der har en lille idé om hvad priserne kunne være på følgende:

Had koster det at få lagt dræn? - Nogle der har fået det gjort?

Prisen på at få gulvet på et areal af ca. 70 kvm hevet op, opstøbt kælder på 3 kvm samt krybekælder under det samme areal og indlagt gulvvarme samt lagt nyt gulv? (dertil kommer nok også ny rørføring etc...)

-og sidst, men ikke mindst få et hus pudset op og lagt metalstivere ind 2 steder, hvor huset har kraftige sætningsskader?

Jeg ved godt at der ikke er nogle, der kan give et realistisk bud på hvad det ville koste for mig, men er interesseret i at vide hvad andre har givet for de samme ting - for at kunne sammenligne priser etc..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dræn, gulv og oppudsning af hus- pris?
  • Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 14
    #1   8. jan 2011 Hvordan filen kan det være drømmehuset med de skader/ting som skal laves om ?

  • #2   8. jan 2011 Beliggenheden, omgivelserne og husets muligheder, når de meget dyre poster er ordnet:-)

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #3   8. jan 2011 Ja drømmehuset behøver jo nødvendivis ikke være top stand smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #4   8. jan 2011 dræn ca 1500 kr pr m
    gulvvarme ca 100 kr pr m2
    betongulv ca 400 pr m2 (u´den ophugning)
    krybe/alm kælder ?
    puds hus ca 250 pr m2 væg
    metalstiver du må beskrive nærmere ,alvorlige sætningsskader repareres ikke sådan, så mere info.
    det her er kvalificerede skøn men kun skøn , så skal der tages højde for alle de ting man kun kan se på stedet og det der kommer som følgerep fx en lille ting som fodpanneler.
    en omgang som det der løber nemt op i 2-300000 kr hvis man laver alt selv ,
    hvis der skal håndværkere på er mit råd , at glemme det eller vælte huset og bygge et nyt.


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #5   8. jan 2011 men husk nu det er et internetråd smiley baseret på de sparsomme oplysninger jeg har .

  • #6   8. jan 2011 Mange tak - og ja, jeg ved godt det kun er "internetråd":-)

    Havde tænkt, at det måske ville løbe op i 500-600000 - med håndværkere - og ja - overvejelserne om at rydde hele skidtet og starte fra bunden har også været der, men det er også frustrerende at vælte et hus, hvor hele overetagen og taget er helt nyt og lavet super godt...


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #7   8. jan 2011 ja den med sætninger og jerndrager , skal du få en til at give garanti på 1

  • #8   8. jan 2011 Hvem fanden ligger nyt tag på et hus med kraftige sætningsskader, det svarer jo til at pynte lidt på en lort.... det bliver sgu ikke til lagkage...
    Jeg fatter simpelthen ikke at man ikke kan se det selv....


  • jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 72
    #9   8. jan 2011 og alt efter alderen på el installationen så regn med 50-100.000 for nyt el hvis det er noget gammelt juks...

Kommentér på:
dræn, gulv og oppudsning af hus- pris?

Annonce