{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.763 visninger | Oprettet:

Jesper E
Jesper E
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

isolering af værksted. {{forumTopicSubject}}

Jeg har planer om at bygge mig et værksted på 6*8,4m og der vil jeg så spørge om hvilken tykkelse der er bedst at isolere med.? Det skal siges det bliver bygget i en lade som ikke bliver brugt til andet end opbevaring. jeg havde haft i tankerne at lave det med 45mm isolering og med lægter, men har så fået afvide det ikke er nok.
er der evt nogle der har nogle fif til sådan et byggeri.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  isolering af værksted.
  • #2   7. jan 2011 jeg har 150mm i min nye murede garage men der har jeg så os gulv varme så det skal holde på varmen jo

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   7. jan 2011 hej jesper

jeg skal igang med byggeriet af garage snart. Har planlagt 150-200 i gulvet under gulvet (støbes direkte på flamingo), 100mm i vægge og mindst 100 på loft...som skrevet kan man tilføje til loftet senere.
    Det afhænger jo meget af 2 ting....hvor koldt/varmt vil du have det i garagen og skal du have varme derude?

Mit krav er minimum frostfrit om vinteren og mulighed for svag opvarmning i vinterhalvåret (hævning af temp til maks 10 grader).

Mvh. Anders

• pim P
    pim P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #4   7. jan 2011 Isoler da med papir uld. 29462564

• Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #5   7. jan 2011 Da jeg fik afvide at 45mm ikke var nok var jeg ved at tænke på 95mm. lige til at sætte op mellem reglar. men hvordan og hvorledes med flexi batts og handy batts, handy batts er det ikke de faste batts.?

jeg regner med det bliver opvarmet, vi skal vidst have fat i sådan et dantherm fyr og varme det op med senere hen..
    loftet i værkstedet får et sted i loftet hvor der er et niveau forskel på 1,5 meter eller sådan noget.. da der bliver sat en lift op der inde..

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 54
    #6   8. jan 2011 jeg har lavet det med 45 mm isolering og det er nok til at holde det frostfrit. men havde jeg pladsen til 100 ell. 200 mm ville det da klart være at foretrække. men desværre ligger vores garage så dumt at der knap er plads til ydervæggene

• pim P
    pim P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #7   13. jan 2011 vil klart anbefale papir isolering det virker bar og er billig

Kommentér på:
isolering af værksted.

Annonce