{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.098 visninger | Oprettet:

Toiletkumme lugter af kloak {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med at det luger at kloak i et af husetes toiletter. Der er ingen problemer med andre toiletter eller afløb. Lugten kommer inde fra selve toiletkummen. Der er vand i vandlåsen og toilettet bruges dagligt. (Jeg har haft hovedet nede i toilettet for at lugte efter, og der er ingen tvivbl om at lugten kommer derfra.) Det er specielt når det blæser/regner at problemet opstår. Hvad kan det skyldes og hvad kan der gøres. Jeg har haft folk fra kommunen ude at tjekke den udendørs del af kloakken, som er fin, samt haft kamera igennem faldstammen, også uden at finde noget. Så jeg er kommet til den konklussion at det må være et eller andet med selve toilettet, jeg kan bare ikke regne ud hvad det kan være. PS: Toilettet er et Gustavsberg med P-lås. Håber i kan hjælpe

Med venlig hilsen

Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toiletkumme lugter af kloak
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #1   15. nov 2010 er det 100 % tæt ved samlingen til kloak ? det er som oftest der problemet er .

  • #2   15. nov 2010 den eneste måde der kan komme lugt på er ja nede ved samlingen som michael b skriver hvis lugten skulle kunne komme fra selv dit wc ville du kunne høre det står og klukker........hvor kommer du fra i landet

  • #3   16. nov 2010 Kan det være et af de andre toiletter der suger vakum og derved får suget dit toilet tomt for vand?

    MVH Frank


  • #4   16. nov 2010 det kan det faktisk godt være..... har set det flere gang hos kunder hvor der er lugt i huset...... en god gang spuling af alle rør plejer at løse problemet..... men lugten kan også komme fra rør der er faldet mere eller mindre sammen under husset alt after hvordan det er lavet....... har været ude for det før.......

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #5   16. nov 2010 trådstarter som åbentbart er blevet væk , skriver at der er vand helt op i vandlåsen , så den eneste mulighed . er fra sammenslutningen.

Kommentér på:
Toiletkumme lugter af kloak

Annonce