{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

Johanna S
Johanna S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

Nedsat husleje ved håndværkere + {{forumTopicSubject}}

Vi bor til leje i et hus, hvor vi er i gang med at få skiftet tag efter laang tids pressen på og problemer med udljerne. De mener at de ikke kendte til problemet med det drypedde ind i 4 ud af 5 værelser, men fra tidligere lejer ved vi at de var gjort opmærksomme på det..
Det har så regnet ind i vores gæste værelse fordi taget var utæt og jeg har ikke ville ha mine ting der eftersom der nemt kan være skimmelsvamp når alt sådan har været blevet vådt mange gange har selvfølgelig heller ikke ville lade mine gæster sove der, så det er ca 15 kvm vi ik har ku bruge rigtig længe. Nu mens håndværkerne så har været her og lægge tag har jeg har ikke ku være hjemme (er på barsel med min datter ) da de ´hamrer og banker og larmer og det virkelig er forstyrrende. Inden de gik i gang mente de godt vi ku få reduceret husleje, men nu har de åbenbart ombestemt sig..

Er der nogen mulighed for man kan få nedsat husleje, evt hvis man melder sig ind i llo og får noget hjælp der? Syns ikke det kan være rigtigt at betale 7000 kr i husleje når man ikke har ku være hjemme og samtidig har haft huset fyldt af møbler fra gæsteværelset (selvfølgelig mit eget valg)

Det viste sig så også at håndværkerne ikke havde sat pressingen ordenligt fast, så det pissede ind med regn meget voldsomt - nu har vi så en affugter stående som sluger strøm i dyre domme, de vil selvfølgelig så betale elregningen.. Men det må jeg nok hellere få på skrift..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forår Klargøring af Have 4.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.500 kr.
  • Justér fødderne så opvaskemaskinen står stabilt 500 kr.
  • Hække beskæring 2.200 kr.
  • Klip hæk ca 20 meter 1.000 kr.
  • Jeg vil gerne installere en ny komfur 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedsat husleje ved håndværkere +
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   3. nov 2010 Hej Johanna

Ring for guds skyld til LLO og hør dem hvordan du skal forholde dig, det er næsten det bedste du kan gøre. Uden at vide det med sikkerhed vil jeg dog mene at hvis du har det på skrift at de tilbyder dig nedsat leje pga. ombygning/renovation så kan du gøre dit krav gældene. Ellers er der nok ikke det store at gøre.

Det med el regningen bør du helt sikkert sørge for at få på skrift....

Mvh. Anders

• Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #2   3. nov 2010 Få meldt jer ind i LLO og lad dem komme med en vurdering på en sag. Eventuelt ryger sagen videre til huslejenævnet i din kommune, og så er der - efter min vurdering - chance for at få noget godtgjort igen.

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #3   3. nov 2010 Helt sikkert henvend jer til LLO......Som Anders og Mark også skriver.
    Alt hvad der evt loves, gøres eller siges, skal du have på skrift.
    Karin.

Kommentér på:
Nedsat husleje ved håndværkere +

Annonce