{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.621 visninger | Oprettet:

Kristoffer P
Kristoffer P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Indskud betales tilbage {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen kan i hjælpe mig med dette?

Jeg har været så venlig at tage en af mine kammarater ind i lejligheden, fordi han gik fra hans kæreste sidste år. vi fik aldrig udarbejdet en lejekontrakt, men det er ikke sort. MIne forældre ejer lejligheden.

nu er vi så blevet uvenner og han flytter fra lejligheden. han har kun udlejet et værelse.

imens han har boet i lejligheden har jeg haft en god ven sovende på sofaen fordi han manglende et sted at bo til studiestart. han har sovet i min stue, men på min kammarats sofa.

min kammerat nægter nu at betale fuld husleje, fra sidste måned, fordi min ven har sovet på sofaen. + han vil have hele sit indskud tilbage. ellers vil han sende mig i huslejeankenævnet.

hjælper sku ikke at være flink:( men kan i hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indskud betales tilbage
  • #1   2. nov 2010 klart skal han ikke betale fuld husleje for et værelese når der har boet en anden der også, men har han selv sagt det var ok han sov der, så skal han jo betale det fulde beløb ellers skulle han have sagt det dengang, at at ham gutten skulle betale lidt også.
    Er værelset i samme stand som han modtog det, så skal du give ham depositum tilbage.

• #2   2. nov 2010 ups misforstod. Han skal bare betale det fulde beløb for værelset. Sofaen som ham den anden sover på har intet med jeres kontrakt at gøre.

• #3   2. nov 2010 Super nej han sov nemlig på sofaen. altså ikke i det værelse han har lejet. men han har jo ikke nogen lejekontrakt

• #4   2. nov 2010 Indskuddet er betalt over netbank desværre. men gider bare ikke røvrendes af en fyr, man har hjulpet igennem en svær periode i hans liv.

• #5   2. nov 2010 Nej. Alså har har han ingen lejekontrakt kommer han ingen steder med det.
    Det lyder nok åndsvagt, men du kan sige til ham, at han får indskudet når han har betalt det han skylder i husleje eller du kan give ham indskuddet minus det han skylder i husleje og så hvis han brokker sig, ja så kan han bare melde det! Han kommer ihvertfald ingen steder med det.

• #6   2. nov 2010 Fik lige læst det andet indlæg du har lavet og må nok give dem ret!
    Du må ikke udleje videre når dine forældre udlejer det til dig. medmindre andet står skrevet i din kontrakt

Kommentér på:
Indskud betales tilbage

Annonce