{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.852 visninger | Oprettet:

JESSICA'S MOAR <
JESSICA'S MOAR <
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 39

Lejebolig - STANK !! {{forumTopicSubject}}

Kontaktede min udlejer her imorges, ang. en stank i hele opgangen og lejligheden ! Han sagde han ville sende en slamsluger herud og det gjorde han ..

Men det er 2. gang inden for 6mdr det her sker og hele kælderen , jaa den sejler i vand og lort !! Det er mega ulækkert .. Kæresten og jeg gik derned i går aftes for at se , hvor lugten kom fra .. Og det kom fra kælderen og neej hvor var det ulækkert ..

Vi kontaktede vores underbo, (vi bor på 1. sal) For at høre hende om , hvordan lugten osv var ved hende .. Hun sagde hun har skimmelsvamp og har informeret udlejer om dette, dog uden han vil gøre noget ved det .. Nu frygter jeg at vi risikere evt. at få skimmelsvamp .. Vi har 2 små pletter på væggen , som vi ikke ved hvad er ...

Vi er ikke medlem af LLO, men er det forsent at melde sig ind og hvad ville i gøre ??

Jeg kan evt. uploade billede af kælderen , da jeg tog nogle dernede, i tilfælde af at vi skulle bruge det til noget .. Men det er ulækkert!

Håber på svar ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udjævning af græsplæne 4.500 kr.
  • Reparation af cisterne (toilettet løber) 2.000 kr.
  • Træfældning, fjernelse af rødder 5.700 kr.
  • Opsætning af 2 gardinbeslag, 2 lamper, samt en holder til staniol og film 500 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Vinduespudsning udvendigt på 4. sal 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejebolig - STANK !!
  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 53
    #1   19. okt 2010 Det lyder som et seriøst stort problem, så jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke bare ringer til LLO istedet ? De kan da om nogen, svare på dit spørgsmål.

• #2   19. okt 2010 Vi har også tit vand i kælderen, men vi bor tæt på havenen, så der er ikke så meget at gøre ved det.. Udlejer har sat en pumpe til rådighed, der er ikke så meget andet at gøre

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   19. okt 2010 det er aldrig for sent at melde sig ind....men jeg ville ganske afgjort vælge den eneste mulige udvej....at flytte smiley

• #4   19. okt 2010 Jamen det vand osv der er i kælderen , det er fordi kloakken er i stykker sagde de der kom med slamsugeren .. Så der skal en ny en til , men det er jo ikke bare noget man lige laver jo :s

Ja må kontakte LLO og høre hvordan vi skal forholde os :s For det er virkelig klamt .. Jeg ved ikke om jeg må uploade billederne herinde (udhængning), eller om der overhovedet er nogle der vil se det, for det er alt for klamt :s

• #5   19. okt 2010 Jeg vil gerne se billeder smiley Og jo det må du gerne - det er ikke udhængning !

Kontakt llo med det samme det er aldrig for sent at ringe til dem smiley

• #6   19. okt 2010 Har lagt billeder ind nu

http://www.boliggalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=941

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #7   19. okt 2010 Vil råde dig til at flytte ! smiley

• #8   19. okt 2010 Jaa for det er godt nok klamt .. Udlejeren har godt nok kontaktet fagfolk, og det er blevet fjernet .. Men det er da ulækker :s

• #9   19. okt 2010 jeg ville nok krafrig overveje og flytte. hvorfor bo til leje i sådan en stank og evt skimmelsvamp. det er ikke sundt, så find noget andet og bo i.

• #10   19. okt 2010 SE og få fat i llo og vis dem disse billeder !

• #11   19. okt 2010 Du kan kontakte LLO, så sender de dig et giro kort og når de har modtaget indmeldelses gebyret så hjælper de dig straks og er gode til at vejlede hvad der er bedst i jeres situation.

• michael W
    michael W Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #12   20. okt 2010 helt klart begynde at kigge efter et andet sted at bo.

Det der er ikke holdbart..

• GJ J
    GJ J Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #13   20. okt 2010 det er også sket for min kæreste og mig. Vi boede i en kælder lejlighed hvor der sidste år på denne årstid fossede med vand og lort op fra vores afløb. Det var en ulækker oplevelse

• #14   20. okt 2010 Jaa det er det.. Vi bor godt nok på 1 sal, men det er bare træls og ulækkert .. Jeg tager kontakt til LLO

• #15   20. okt 2010 Hvis man er velformuleret, og selv mener man kan skrive nogle fornuftige breve, så kan man henvende sig på kommunen i huslejenævnet.
    Det er jo det LLO gør - så hvorfor betale dem, for noget man selv kan klare ?

Men jeg ville altså også flytte - hvis underboen har skimmelsvamp, og udlejer ikke rigtig forsøger at komme det til livs, så er det da kun et spørgsmål om tid, før det er oppe hos Jer også. Og det er da bestemt ikke noget der gavner Jeres helbred :o(((((

• #16   21. okt 2010 Føj hvor klamt. Jeg ville flytte med det samme, udlejeren vil trække det i langdrag.

• #17   21. okt 2010 Udlejeren har sørget for at få det fjernet og ordent kælderen, så den ser godt ud igen, uden noget af alt det klamme der :s

Men hvordan skal jeg forholde mig til det hele nu ?

• #19   21. okt 2010 Jessica's moar - Jamen du skal da forholde dig til, om du har lyst til at bo til leje i en ejendom, hvor der er skimmelsvamp, som udlejer ikke gør noget ved (<i>Vi kontaktede vores underbo, (vi bor på 1. sal) For at høre hende om , hvordan lugten osv var ved hende .. Hun sagde hun har skimmelsvamp og har informeret udlejer om dette, dog uden han vil gøre noget ved det .. </i>)
    Du kan f.eks. kontakte din underbo, og spørge hende, om I sammen skal rette henvendelse til udlejer (skriftligt) hvor I stiller spørgsmål om, hvad han vil gøre ved de problemer der er. Hvis han ikke gør noget, vil I gå til huslejenævnet.....

Kommentér på:
Lejebolig - STANK !!

Annonce