Spartling af betongulv {{forumTopicSubject}}
Hej Bolig folk.
Jeg har erhvervet mig et hus fra 50'erne som jeg er ved at sætte i stand.
En af de ting jeg har fået lavet, er støbt beton gulv med gulvvarme. Gulvvarmen er dog ikke tilsluttet endnu.
Det viser sig så at det beton gulv jeg har fået lagt er ret skævt lige på midten af gulvet (2-3 centimeter lavere end resten). Jeg har fået det lavet uden regning.
Jeg har ikke tænkt mig at kontakte den "skæve" gulvlægger igen, men i stedet få nogle nye folk til at komme og spartle mit gulv så det bliver 100 % lige over det hele, da jeg skal have trægulv.
Er der nogle der kan anbefale en 100 % lige gulvopretter omkring østjylland (gerne Vejle) ? For nu skal det sku være i orden.
Hilsen Kasper.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Boliger: 1 Emner: 109 Svar: 869
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
min far har netop planet sit gulv i skuret på den måde...
/A
okt 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
Anders -> Dit tip er ellers godt, men mit gulv må ikke blive 2-3 cm højere, der skal simpelthen bare blive 100 % plant med den højde det har nu
Andre forslag / folk som kan lave dette, er velkomne!
okt 2010
Men jeg vil allerhelst at jeg kunne betale mig fra det, da jeg ikke har 100 % styr på at spartle gulvet, og det skal jo være lige da det er trægulv jeg skal have ovenpå.
Men jeg må snakke med en murer
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 631
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 7 Svar: 774
okt 2008
Følger: 1 Svar: 26
Det er en gulvmand du skal ha fat i
Hilsen Gulvmanden
okt 2010
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 7 Svar: 774
Jeg har aldrig selv udført operationen, men jeg ved det kan lade sig gøre, men du skal helt sikkert have en gulvlægger til at gøre det for dig (vil jeg mene)
MVH Frank
sep 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 6
Send mig lige en PB. Jeg har manden du skal have fat i, han støber de flotteste gulve i hele midtjylland
(har foto dokumentation, mit er nylavet)
Han kan med garanti hjælpe dig..
Selvnivelerende kan fikse det, men det koster af helvede til det stads... specielt hvis det er mange m2 der er sunket med 3 cm.
Men skynd dig lige at send mig nummer, jeg tager på efterårsferie fredag kl.5:50 om morgenen..
okt 2010
Det bliver lavet med selvnivelerende, som jeg har fået en skarp pris på.
Hilsen Kasper.
Spartling af betongulv